Slette låste emner i OSX?
Fra : nik

Dato : 05-06-04 22:44

Hola

Jeg har jaguar på min mac (dual 500 mhz G4)....og nu har jeg en del
filer som ligger og fylder i min affaldsspand. Og de vil ikke slettes,
fordi de er låst, siger de...
Jeg mener i OS9 at man bare skulle holde alt-tasten nede, men det
virker sq ikke i OsX...

Er der nogen der kunne ha' en ide???'

Mvh
Nik
Århus

--
nik@nospam.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 06-06-04 08:25

nik <nik@nospam.dk> wrote:

> [...]
> fordi de er låst, siger de...
> Jeg mener i OS9 at man bare skulle holde alt-tasten nede, men det

marker dem>æble+i>vend trekanten for flere oplysninger og bring
ejerskabet i orden
M.

Fra : nik

Dato : 06-06-04 21:57

Tusind tak!!!
Det var jo bare dét der skulle til
-det frigjorde lige 10 Gig på harddisken...som tak vil jeg nu
partitionere disken, og kalde den frigjorte partition "Lind's
liberation part"!!!

Tak igen..

Mvh
Nik

In article
<1geycph.kxr0sj1gk8ljqN%fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com>,

Fra : Morten Lind

Dato : 06-06-04 22:38

nik <nik@nospam.dk> wrote:

> [...]
> -det frigjorde lige 10 Gig på harddisken...som tak vil jeg nu
> partitionere disken, og kalde den frigjorte partition "Lind's

He, he......selv tak og velbekomme dig
M.