Rock in rio
Fra : Ukendt

Dato : 05-06-04 12:50

Hej
DR1 har igår(og også idag) vist koncerter fra rock in rio. MEn hvem var det
der spillede umiddelbart før peter gabriel? Var det Ben harper? for det lød
temmeligt fedt, men også lidt for funky til at være ben harper synes jeg...

Fra : Martin Ploug

Dato : 05-06-04 17:10

Jeg kender ikke meget til Ben Harper, men han spillede i hvert fald
til Rock in Rio. Han havde en stor bassist med som spillede noget slagbas.

/Martin

Fra : Poul Erik

Dato : 06-06-04 00:20

On Sat, 5 Jun 2004 13:49:30 +0200, "Øistein Wind Willassen"
> [...]

>temmeligt fedt, men også lidt for funky til at være ben harper synes jeg...

Jo, det var Ben Harper spillede lige før Peter Gabriel. Nummeret
hedder i øvrigt "Brown Eyed Blues"
http://www2.warnerbros.com/web/music/jukebox_play.jsp?media=video/x-pn-realvideo-plugin&speed=300000&id=jukebox_benharper_brown

Den findes på albummet "Diamonds On The Inside".

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o