Opdatering af N6230
Fra : Miss007

Dato : 04-06-04 08:35

Hejsa

Hvad er der af firmaer der kan opdatere en Samsung E700 + en Nokia 6230 -
software mæsigt?

Jeg har fundet frem til Telecare.dk Men jeg ved der også er én i Århus nord,
men kan ikke huske hvad den hedder. Synes det er noget i retningen af
Teleservice eller noget...

Nogen der kan hjælpe??

--
Miss007 - Trine
8500 Grenå

:.: Mobil: Nokia 6230 (hvid)
:.: Teleselskab: TDC
:.: Ved E-mail kontakt: miss@abc.dk (fjern a og b)

Fra : Denner [9400]

Dato : 04-06-04 13:35

Teleservice i Aalbrog ved jeg er lukket, så jeg benytter telecare for
tiden... !!!

Ang. Nokia 6230, er den seneste software, som jeg er klar over, version
3.15... !!!! Jeg ville rigtig gerne der snart kom en nyere version, der er
lidt hænge partier der burde blive rettet... !!!!

Denner

Fra : Miss007 \(home\)

Dato : 04-06-04 22:37

> Ang. Nokia 6230, er den seneste software, som jeg er klar over, version
> 3.15... !!!! Jeg ville rigtig gerne der snart kom en nyere version, der er
> lidt hænge partier der burde blive rettet... !!!!

Hvordan er det man checker, hvilken version man har på en Nokia 6230???
Jeg er bare træt af efterhånden, at wap ikke virker med den version jeg har
i den nu. Ved du om det problem er rettet op på i den nye version? Jeg
kender ikke til andre problemer med den.

Fra : Denner [9400]

Dato : 05-06-04 10:17

*#0000#

Jeg har ikke problemer med wap på min, kan det evt. ikke være noget med dine
indstillinger... ???

Dennis

Fra : Miss007 \(home\)

Dato : 05-06-04 11:50

> *#0000#

Jeg har prøvet at hente wap indstillinger fra TDCmobil.dk, og det virker
ikke, og der er ellers en indstilling til 6230. Jeg har hørt at det er et
meget typisk problem ved U-opdaterede mobiler.

> Jeg har ikke problemer med wap på min, kan det evt. ikke være noget med
dine
> indstillinger... ???

V 03.14
12-03-04
RH-12
GSM P1. 1
(c) NMP

Fra : TWG-DK

Dato : 06-06-04 23:23

Jeg havde samme problem. Så fik jeg opdateret min til version 3.15 og så
virkede den bare som den skulle...

Mvh. Thomas

Fra : Miss007

Dato : 07-06-04 07:18

> Jeg havde samme problem. Så fik jeg opdateret min til version 3.15 og så
> virkede den bare som den skulle...

Tak for svaret!