S55 billede
Fra : Claus

Dato : 02-06-04 16:04

Hej
Jeg har nu haft min S55 i et års tid, og er meget glad for den.

Jeg kan dog ikke forstå, at hvis jeg downloader et S55 baggrundsbillede fra
f.eks. www.club-siemens.com, at kvaliteten er så ringe.
Det er næsten umuligt at se hvad det forstiller, og det er samtidigt meget
grynet.

Jeg har indstillet lys og kontrast til mange forskellige niveauer, dog uden
et forbedret resultat.

Kan dette være meningen eller er der noget jeg har overset??

Hilsen

Claus

Fra : Kim S

Dato : 02-06-04 16:57

"Claus" <mobilmania@mailfjern.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> f.eks. www.club-siemens.com, at kvaliteten er så ringe.
> Det er næsten umuligt at se hvad det forstiller, og det er samtidigt meget

Har selv en S55.
Kvaliteten er vist bare ikke bedre ;-((
Der er sket meget, hvis man sammenligner med de "nyeste"
telefoner. Deres display er væsentlig bedre.

Mvh, Kim

Fra : Claus

Dato : 02-06-04 16:59

> Har selv en S55.
> Kvaliteten er vist bare ikke bedre ;-((
> Der er sket meget, hvis man sammenligner med de "nyeste"
> telefoner. Deres display er væsentlig bedre.

Surt det er bare ærgeligt.

Takker
Claus

Fra : Claus

Dato : 02-06-04 17:04

Kom lige til at tænke på om det ville hjælpe at hente nye sw20? Jeg bruger
sw16 i øjeblikket?

Claus

Fra : Kim S

Dato : 02-06-04 21:30

> Kom lige til at tænke på om det ville hjælpe at hente nye sw20? Jeg bruger
> sw16 i øjeblikket?

Ikke det fjerneste....

Mvh, Kim

Fra : Knud Berggreen

Dato : 02-06-04 21:50

On Wed, 2 Jun 2004 18:04:11 +0200, "Claus" <mobilmania@mailfjern.dk>
wrote:

>Kom lige til at tænke på om det ville hjælpe at hente nye sw20? Jeg bruger
>sw16 i øjeblikket?

Det tvivler jeg på. Den kører kun med 101x80 pixels 4K(farver). De
nyeste f.eks. S65 har et display på 132x176 pixels 65K(farver) TFT
display

/Knud