konvertere 3gp filer
Fra : Hornbech

Dato : 27-05-04 08:44

Findes der noget software til at konvertere de 3gp filer til evt. mpg eller
avi jeg evt laver med min Nokia 6230 og overfører til min pc.

mvh
René

Fra : Johnny

Dato : 27-05-04 10:05

Hornbech wrote:
> Findes der noget software til at konvertere de 3gp filer til evt. mpg eller
> avi jeg evt laver med min Nokia 6230 og overfører til min pc.
>
> mvh
> René

Hej René

Du kan finde *alt* om komprimering til Nokia 6230 i denne tråd:
http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=23171

Hvis du har uddybende spørgsmål så besvarer jeg dem gerne - i tråden på
mobildebat.dk

For hurtigt at besvare dit spørgsmål, så kan du bruge Quicktime fra
Apple. www.quicktime.com

Mvh.

Johnny aka Evilguy