T66; Altid skjult nummer?
Fra : Clement Gram Christe~

Dato : 22-05-04 19:33

Hej!

Jeg har nu haft min T66 i snart to år, og er efterhånden blevet lidt
irriteret over, at jeg ikke kan få slået hemmeligt nummer fra. Jeg har et
Telmore abbonement, og Telmores support fortæller mig at det en indstilling
på telefonen, der skal ændres. Problemet er så, at jeg ikke kan finde den
indstilling? Jeg kan slå hemmeligt nummer fra for hver enkelt opkald, men
det er lidt irriterende at skulle gøre det hver gang, jeg foretager et
opkald. Manualen til telefonen var heller ikke til megen hjælp...

På forhånd tak,
Clement Christensen

Fra : Ole

Dato : 23-05-04 06:12

Jeg havde samme problem, men det er vel overflødigt at spørge dig om du har
slået "udelad nummer" fra på din Telmore-side?

Ole

Fra : Clement Gram Christe~

Dato : 23-05-04 10:09

Jeps.. :)