T65
Fra : Ole

Dato : 21-05-04 07:18

Hej NG

Jeg har haft min Ericsson T65 i en plastikpose sammen med en flaske vand,
der altså ikke var helt lukket :-\ nu mangler der 2 linier i displayet, det
kan jeg leve med. Hvad værre er, den vil ikke tage mod strøm mere. Kan det
betale sig at ofre penge på den, er der nogen der ved hvad et uoriginalt
batteri til sådan en står i, kan man selv skifte det, eller er det noget med
loddeklatter, er det i det hele taget batteriet der har taget skade???

Ole

Fra : /Ole

Dato : 21-05-04 09:51

"Ole" <lindschouw@home3gvdnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
med
> loddeklatter, er det i det hele taget batteriet der har taget skade???

Den skal til rep. Det kan nok ikke svare sig, de er jo ikke ret højt oppe i
pris. Når de får vand, irrer det på printet, og jo længere det varer, jo
værre bliver det.

Du må nok til at se dig om, efter en anden, desværre

/Ole