Billigere telefon?
Fra : Burns

Dato : 18-05-04 10:42

Jeg har p.t. et firma abonnement ved TDC (MobilFlex) og har haft det i et
par år. Jeg har spurgt firmaet om ikke der var en måde hvorpå jeg kunne købe
en billig Samsung E700 igennem firmaet, men det ser ikke rigtigt ud til, at
TDC kan sælge os en billigere telefon end alle kan købe den til nede i
butikken.

Kan det virkeligt passe eller er det bare fordi vi/firmaet ikke snakker med
de rigtige personer eller spørger ind til det rigtige? F.eks. er der noget
der hedder "loyalitets rabat", men det er kun et par hundrede kroner og det
slår jo ikke så meget til, hvis jeg nu gerne vil have telefonen til under
kr. 1.500 uden abonnemt?

Fra : Anders

Dato : 18-05-04 11:23

Prøv at kontakte www.ringparken.dk (siden er muligvis nede pt).

Det påståes at han sælger dem for næsten halv pris.
Det billigste jeg har set den til er 2849,-
(www.mobilpriser.dk)

/ Anders

Fra : Burns

Dato : 18-05-04 12:10

> Prøv at kontakte www.ringparken.dk (siden er muligvis nede pt).
> Det påståes at han sælger dem for næsten halv pris.
> Det billigste jeg har set den til er 2849,-
> (www.mobilpriser.dk)

Det lyder da umiddelbart lidt fordækt synes jeg? Nogen der har erfaringer
med ham?

Jeg ville nu helst høre om der skulle være en mulighed for at købe det
igennem TDC (eller Sonofon for den sags skyld)?

Fra : mullerman

Dato : 18-05-04 15:00

"Burns" <invalid@nowhere.xyz> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg ville nu helst høre om der skulle være en mulighed for at købe det
> igennem TDC (eller Sonofon for den sags skyld)?

kontakt tdc erhvervsbutikken direkte...

fx rødovre afdelingen 36 360 360 og bed om at tale med en konsulent, fremlæg
din sag og sig at du søger en billig e700 og at du er villig til at binde
dig for yderligere 12 mdr til dit abonnement og lad ham give dig en pris...
prøv evt at forhandle denne hvis den er for dyr

Martin