Dårlige ting ved en nokia 3200!!
Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 17-05-04 19:25

hej
Jeg over vejer at købe en Nokia 3200. men vil lige høre alt om den. både
dårlige og gode ting om den!

På forhånd tak

--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster

Fra : Per Værum Mikkelsen

Dato : 17-05-04 20:26

"Tobias Haugaard Klint" <webmaster@FJERENDETTEscooterhoved.dk> skrev i en
meddelelse news:40a90373$0$499$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> hej
> Jeg over vejer at købe en Nokia 3200. men vil lige høre alt om den. både
> dårlige og gode ting om den!
>
> På forhånd tak
>

> --
> Med Venlige Hilsen
> Tobias Klint / Webmaster
> siden til dig og din scooter
> www.scooterhoved.dk / der er også et forum

Kameraet har dårlig opløsning!

m.v.h. Per

Fra : AS

Dato : 17-05-04 20:44

Er der noget mobil med god opløsning? )

Fra : DirectX

Dato : 17-05-04 23:16

En ting der er lidt forvirrende ved en 3200 er at hver knap har 2 funktioner
en slags vippe knap, den kan godt drille lidt i starten

Mvh
C@ss

"AS" <ars@TrasH.net> skrev i en meddelelse
> Er der noget mobil med god opløsning? )

Har du tjekket Samsung E700 P400 eller en Motorola V525 ?

Mvh
C@ss

Fra : THOMAS SCHREIBER

Dato : 18-05-04 13:16

> [...]
funktioner
> en slags vippe knap, den kan godt drille lidt i starten

Enig, men det kommer nu ret hurtigt.

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : THOMAS SCHREIBER

Dato : 18-05-04 13:18

> Jeg over vejer at købe en Nokia 3200. men vil lige høre alt om den. både
> [...]

Jeg har selv købt en, og jeg er meget tilfreds med min. Kan stort set det
samme som alle andre nye nokia'er. 3200 har kamera(ikke super høj opløsning)
radio, lommelygte(fandt jeg ud af da jeg læste manualen, hehe) og alt der
andet gejl som de nye ny har. Den har dog ikke bluetooth, men IR dækker fint
mit behov.

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 18-05-04 19:11

THOMAS SCHREIBER wrote:
> [...]
> hehe) og alt der andet gejl som de nye ny har. Den har dog ikke
> bluetooth, men IR dækker fint mit behov.

hej igen

Hvis det ikke er andet. så falder det nok på såden en kal... det lyder som
om at det kun er kameraet der ikk er det bedste. " men kommer nok ikke til
at bruge det så meget" rasten er vel bare vande sag