Nu må i f..... hjælpe mig jeg er desperat!~
Fra : Asssassin

Dato : 03-05-01 16:38

se tråd længere nede "506 i 3Dmark2..."
Jeg har lavet en clean install af w2k inst: SP1, AMD miniport 5.22 og Nvidia
Detonator 6.50. Nu får jeg mellem 67 og 150 i 3dmark2k !!! Den er helt gal!
Jeg har være inde og kigge på D3D settings i Display Properties og slået
Anti Aliasing fra, uden bedring.... Jeg begynder at fortryde at jeg solgte
mit V6600 det fik da i det mindste 4000..

Min konfig er stadig:
700Mhz Athlon Classic på Asus K7M
256MB Ram
Asus V7700 32DDR
W2K, SP1

Fra : Assassin

Dato : 03-05-01 19:32

Update: Installerede win98se, DX7, Garth, Asus driver 6.49 og BING 5500 i
3dmark2000! Hvad går der galt i w2k??

Asssassin <martin_dk97@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9cru23$2i75$1@tnews.inet.tele.dk...

Fra : Lars Dahl

Dato : 03-05-01 18:45

Aner det ikke, men efter mine erfaringer er w2k ikke det bedste OS til
gaming...

Fra : Thomas Johansen

Dato : 03-05-01 18:46

Jeg ved at der er mange der har problemmer lige med ASUS's Geforce2 GTS
serie og bundkort med KT133 chipset.
Det er dog ik kelige din konfiguration, men det kunne må ske være noget af
det samme.

Mærkeligt nok er det kun med ASUS's kort der er nogle problemmer...

Har du alle nødvendige opsætning i BIOS ?? (Side banding, fast writes osv )

Prøv evt. med en nye Nvidia driver... en 7.xx serie eller den nye 12.xx
serie...

Fra : Jacob Pedersen

Dato : 03-05-01 20:29

"Asssassin" <martin_dk97@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> se tråd længere nede "506 i 3Dmark2..."
> Jeg har lavet en clean install af w2k inst: SP1, AMD miniport 5.

Hejsa

Du må ikke bruge AMD miniport-driveren i w2k..den er KUN beregnet til
w98/winmill!...dette kan meget vel være skyld i dine problemer!

generelt giver w2k et drop på ca. 10-30% i forhold til w98 hos mig. (afhængig af
hvad jeg tester i)

--

Best regards
Jacob Pedersen