Musik til reklame for Den Store Mission!!
Fra : Martin Kruse

Dato : 03-05-01 15:52

Hej NG!
Jeg skrev til Tv2 og spurgte om det var muligt at få at vide hvem der havde
lavet musikken til reklamen for Den Store Mission.
Først fik et svar fra Promotion Producer'en fra Tv2 og dernæst et svar fra
en eller anden anden fra Tv2.
Er der nogen der ved hvor man får fat i cd'en eller navnet på kunstnerne når
man har info'en fra de svar jeg fik?
De to mails følger herunder... :

Først fra Promotion Producer'en:

desværre - al musikken er hjemmekomponeret til anledningen, så du må nøjes
med trailerne.
Men: den newsgroup, du omtaler, kan jeg ikke få den præcise adresse på den?

Jeg gav hende så adressen men hun har åbenbart kun kigget eller hvad?
Har jeg overset noget?
Nå, men så svaret fra ham den anden fra Tv2:

"Reklamen" for Den store mission består delvist af musik komponeret til
lejligheden og kun noget er udgivet på CD. Tjek eventuelt cd'en hos en
pladeforretning for at undersøge om det nummer du søger er med.
"Den store mission"
Pladenummer 8896232
cmc records

For at gentage mit spørgsmål:
Er der nogen der ved hvor man får fat i cd'en eller navnet på kunstnerne når
man har info'en fra de svar jeg fik?
Skriv endelig hvis i ved noget!

--

MK
http://www.msdesign.dk

Fra : Uffe Holst

Dato : 03-05-01 15:56

In an article of 3 May 2001 Martin Kruse wrote:

> Er der nogen der ved hvor man får fat i cd'en eller navnet på kunstnerne når
> man har info'en fra de svar jeg fik?

Hvad med at gå ned til din lokale pladehøker?

Uffe Holst

Fra : Lars Bernau

Dato : 03-05-01 17:13

In article <9crrai$8ha$1@news.cybercity.dk>, martin.kruse@get2net.dk
says...
> [...]
> For at gentage mit spørgsmål:
> Er der nogen der ved hvor man får fat i cd'en eller navnet på kunstnerne når

Hvis du tager de to oplysninger med ned i hvilken som helst
pladeforretning, kan de udfra pladenummeret og pladeselskabet bestille
CD'en til dig.

Hvis du bare er interesseret i navnet på kunstneren, kan du jo prøve at
maile til CMC records:

info@cmc.dk

Lars Bernau

"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk, der ved, hvad de taler om"
-K. Schumacher