diskussionsforum
Fra : Anita Lonsdale

Dato : 03-05-01 14:22

Davs alle

Jeg har forsøgt at lave en platform for et projekt. Det er godt nok, men på
denne platform har jeg lavet et diskussionsforum ved hjælp fra FP.

Siden er uploaded med følgende adr. http://www.igg.dk/discussionindex.htm

Mit problem er at når man vil sende et emne/meddelelse fra formularen (ved
tryk på knappen), så dukker den meddelese op på skærmen:

FrontPage Error.
User: please report details to this site's webmaster.

Webmaster: please see the server's application event log for more details.

Alt andet i formularen/forumet virker.

Hilsen Anita

anita@sucska.dk

Fra : Per Lynnerup

Dato : 01-06-01 14:10

du har mugligvis et webhotel der ikke understøtter Frontpage-extension
uden det er det umugligt at lave Frontpage-tæller og andre filurliheder
der gør Frontpage værd at bruge.

p.s.
går du på jagt efter et webhotel der under støtter Frontpage-extension
og finder det så e-mail det lige til mig.

p.p.s
der er ikke sikert Frontpage-extension er stavet rigtigt

--
håber det var svar nok
Martin Lynnerup

~~~
õ¿õ

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-06-01 15:59

"Per Lynnerup" <lyn-ecad@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> går du på jagt efter et webhotel der under støtter
Frontpage-extension
> og finder det så e-mail det lige til mig.

World Online understøtter FrontPage - også selvom man ikke har et
web-hotel. Et webhotel I hos WOL koster i øvrigt kun 500 kr. excl.
moms om året inklusive domænenavnsregistrering (og efter et år 50
kr. inkl. moms hos DK-hostmaster)

Med et webhotel I får du hos WOL foruden domænenavnet:

adgang til FrontPage 2000 Extensions, e-mail med stjernealias m.v.

Der findes også mulighed for adgang til ASP-server m.v.

læs f.eks. www.worldonline.dk/index.html

Der står blandt andet at læse:
"World WebHotel I
10MB serverplads, op til 100 MB datatrafik pr. måned, gratis
StjerneAlias og et væld af muligheder World Webhotel I er den
ideelle løsning for mindre virksomheder, der ønsker professionel og
problemfri drift og vedligeholdelse af deres mail- og webserver.
Løsningen kan til enhver tid konverteres til World Webhotel
II eller III, hvis behovet for diskplads og trafik stiger.
Med World Webhotel I får du:

a.. Gratis adgang til Internet og over 50.000 nyhedsgrupper
b.. StjerneAlias med ubegrænset antal e-mail adresser.
Uanset hvad der står foran @domæne.dk, modtager du posten i
domænets postkasse
c.. Gratis registrering af .dk og internationale domæner.
Med World Webhotel I får du mulighed for:

At udføre Front Page 2000 Extensions (lav og vedligehold din
hjemmeside med Microsoft Front Page).

At se detaljeret statistik over brugerne af din hjemmesiden.

Tjek antal besøgende, hvem de er, hvornår de kommer, og
hvilke sider, der foretrækker.

At beskytte underbiblioteker med adgangskode, så kun udvalgte
personer kan få adgang.

Selv at ændre webhotel løsning og services online, selv at
optræde som Internetudbyder via Small ISP (kun ifm. LANmail).

At viderstille e-mails.

Ønsker du at ændre din World Webhotel-løsning, så klik dig
ind her. "

---

ahw

Fra : Ulrik Friis

Dato : 01-06-01 16:43

> [...]
> og finder det så e-mail det lige til mig.
>
> p.p.s
> der er ikke sikert Frontpage-extension er stavet rigtigt

Det er serverens mailindstillinger, der ikke fungerer. Måske kører serverens
SMTP server ikke eller også er den sat forkert op. Det kan også være
konfigureringen af serverextensions på websiten, der ikke er sat ordentligt
op. Så du skal ha' fat i din udbyder.

Jeg har gode erfaringer med flg. FrontPage serverextensions udbydere:

www.dht.dk
www.azero.dk

mvh
Ulrik