Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual - Fuji s5000
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 04-06-04 11:00

Findes der en dansk manual til download???

--

/Kenneth Koustrup

Unlock af Nokia tlf.

Fra : Helge Olsen

Dato : 04-06-04 11:49

"Kenneth Koustrup" <kenneth.k@mail.dk> wrote in message
> Findes der en dansk manual til download???

Hvis kameraet er importert av Fujifilm danmark kan du kontakte dem. De
sjekker serienummer mot et register over kameraer de har importert. Hvis det
stemmer får du en link. Ellers må du betale for den. Sånn er det i hvert
fall i Norge.

Mvh
Helge

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 04-06-04 12:00

Det er købt i frankrig.

Og de vil have 200 + moms + fragt

--

/Kenneth Koustrup

Unlock af Nokia tlf.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 04-06-04 12:08

Kenneth Koustrup wrote:

> Og de vil have 200 + moms + fragt

Det er da en meget rimmelig pris...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 04-06-04 12:21

For et hæfte kopieret på a4 papir, ca 3 stykker a4 papir.

--

/Kenneth Koustrup

Unlock af Nokia tlf.

Fra : Helge Olsen

Dato : 04-06-04 13:07

> For et hæfte kopieret på a4 papir, ca 3 stykker a4 papir.

Det er over 100 sider i den engelske manualen. Med mindre de ser for seg at
du skal lese med lupe trengs det nok mer enn 3 a4 selv om de printer på
begge sider ;)

/Helge

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 04-06-04 13:17

Nu var det jo også den danske jeg snakkede om

Fra : Helge Olsen

Dato : 04-06-04 13:39

> Nu var det jo også den danske jeg snakkede om

Og den danske er på 3 (eller 6) sider? Da skjønner jeg ikke hvorfor noen i
det heletatt skulle gidde å bry seg...

/Helge

Fra : Peter Schroeder

Dato : 04-06-04 14:04

"Kenneth Koustrup" skrev...
> For et hæfte kopieret på a4 papir, ca 3 stykker a4 papir.

Det er nu 6 ark A4 eller 26 sider i A5.
Det er ikke papiret du betaler for, men tiden
der bruges på oversættelsen.
Skulle den også trykkes hos en bogtrykker var
den antagelig en hel del dyrere.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 04-06-04 14:48

Kenneth Koustrup wrote:

> For et hæfte kopieret på a4 papir, ca 3 stykker a4 papir.

Du har vel ikke tænkt dig, at du kunne købe kameraet billigt i
udlandet, og så få al servicen gratis af en dansk forhandler...?

Og hvis du ikke kan læse/skrive fransk, så bliver det jo meget
besværligt, hvis du får behov for en garantireparation.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Henning

Dato : 04-06-04 20:31

"Kenneth Koustrup" <kenneth.k@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er købt i frankrig.
>
> Og de vil have 200 + moms + fragt

Det er lidt beskæmmende når store internationale firmaer ikke kan finde ud
af servicere det globale marked. Eller er det kun de danske impotøre der er
ude af trit med virkeligheden?.

Vi høre at Canon's danske manualer tilhøre den danske importør, de har
afholdt omkostningerne. Der er alle mulige rygter om manglende service hvis
du har købt i udlandet e.t.c.

Du har tilsyneladene ikke fået en dansk manual til dit Fuji og senere ser
jeg i tråden at manualen er et lille hæfte på få sider der skal betales med
en urimelig pris.

Jeg købte selv i Frankrig et Minolta Z2. Der fulgte en trykt "kom godt
igang" manual med på mange sprog heriblandt dansk på 19 små (15x15cm) sider.
På CD var der en fyldestgørende manual på mange sprog heriblandt dansk på
124 sider. Der er internation garanti. Her er et firma der dækker behovet på
det globale marked.

Man må forvente at servicen overfor det globale marked, når noget går i
stykker etc., følger ovenstående.

mvh Henning

Fra : Jesper Schultz

Dato : 04-06-04 12:24

Kenneth Koustrup wrote:

> Findes der en dansk manual til download???

Du kan hente en engelsk, hvis det er noget ?

home.fujifilm.com/products/digital/digitalcamera/s5000/pdf/fxs5000_e.pdf

/Jesper

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 04-06-04 13:17

Ellers mange tak, men jeg burde nok have mine skole penge tilbage for
engelsk...

--

/Kenneth Koustrup

Unlock af Nokia tlf.