Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Batteri til videokamera
Fra : Klostervej

Dato : 31-05-04 15:31

Hej
Jeg ved ikke lige hvilken gruppe, der er bedst, men jeg har sendt indlægget
til flere grupper og futtet til dk.forbruger.

Vi har et Sony DCR-TRV120E PAL videokamera, som har et batteri, hvorpå der
står SONY NP-F330

Vi skal have et nyt batteri og har i samme forbindelse et par spørgsmål:

1) Skal det være nøjagtigt det samme batteri, vi skal købe? Hvis ikke har vi
lidt tillægsspørgsmål:

2) Hvor/hvordan finder vi ud af, hvilke batterier vi kan bruge?

3) Hvor/hvordan finder vi det bedste batteri (vi forestiller os, at der har
været udvikling på batterierne, og der kan være kommet nye forbedrede til
siden vi fik kameraet for 3 år siden)?

Jeg har søgt på nettet, og få selvfølgelig en del sider frem, og hvis det
skal være nøjagtig det samme batteri, er det jo ikke det store problem. Vi
er også meget interesserede i gode, pålidelige og billige udenlandske
firmaer/websider, hvor vi kan handle.
--
Mvh Dorthe Baadsgaard
_____________________

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 31-05-04 20:11

http://www.batterier.dk er det rigtige sted for uoriginale batterier.

> 3) Hvor/hvordan finder vi det bedste batteri (vi forestiller os, at der har
> været udvikling på batterierne, og der kan være kommet nye forbedrede til
> siden vi fik kameraet for 3 år siden)?

Spørg i forretningen, og betal dobbelt pris for Sony.

> [...]
> skal være nøjagtig det samme batteri, er det jo ikke det store problem. Vi
> er også meget interesserede i gode, pålidelige og billige udenlandske

batterier.dk

Get 5% discount on VMWare use discount/referral code: MRC-POVPED260

Fra : Fiskefjæs

Dato : 31-05-04 21:01
Fra : Kim S.

Dato : 01-06-04 14:19

Køb af opladelige batterier er ofte væsentligt billigere i
f.eks Tyskland.
www.ebay.de kan du f.eks få et 1850mAh akku som passer dit kamera til
25Euro (*7,50kr).

Mvh, Kim

Fra : Bo Andersen

Dato : 02-06-04 08:32

Snip

> http://www.batterier.dk er det rigtige sted for uoriginale batterier.

http://www.elkuglen.dk er også et rigtigt godt sted.
Vær dog opmærksom på at det ene firma sender fragtfri (inkluderet i prisen)
Hvorimod det andet er +fragt.

-Bo-