Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotos: En tur i haven...
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 27-05-04 17:34

Hej NG,

Jeg har været en tur i haven og kunne godt tænke mig at høre jeres mening -
konstruktiv kritik er også velkommen .

Link:
http://www.tyranno.dk/images/flowers.htm

På forhånd tak,

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Jasper Norman

Dato : 27-05-04 22:50

Flotte billeder. Jeg har ikke forstand på fotokunsten, men jeg synes at de
billeder du har taget med det blå filter? er lidt for "eventyragtige" og
kusntige.

Men som sagt, mener jeg at de er ganske flotte.

/Jasper

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 28-05-04 00:18

Hej Jasper,

> Flotte billeder. Jeg har ikke forstand på fotokunsten, men jeg synes
> at de billeder du har taget med det blå filter? er lidt for
> "eventyragtige" og kusntige.

Jeg har ikke ændret på billederne i Photoshop, PSP eller lignende...

Til gengæld har jeg benyttet mig af "fluorescent h", hvilket giver
billederne et blåt skær. Har ikke før prøvet at tage disse lidt anderledes
billeder, men synes egentlig at første forsøg her er ganske godt.

Fra : Jack L.

Dato : 27-05-04 23:39

Glenn Rasmussen wrote:
> Hej NG,
>
> Jeg har været en tur i haven og kunne godt tænke mig at høre jeres
> mening - konstruktiv kritik er også velkommen .

Jeg synes godt om billederne; billedeffekten gør dem lidt specielle.

--
Mvh / Best regards,
Jack, Copenhagen

The email address is for real. :)

Fra : John Friis Løndal

Dato : 28-05-04 12:49

On Thu, 27 May 2004 18:34:28 +0200, "Glenn Rasmussen"
<tyrannorex@NOSPAMhotmail.com> wrote:

>Hej NG,
>
>Jeg har været en tur i haven og kunne godt tænke mig at høre jeres mening -
>konstruktiv kritik er også velkommen .

Jeg syntes bedst om den gule. De rød blomster er som regel de
sværeste, og jeg kan se du har haft problemer her. den sidste blå er
OK, men de andre blå er for kunstige.

Jeg har selv en ligende ide, men går mere efter de røde farver se evt.

http://home3.inet.tele.dk/jloendal/flowers.htm

Mvh
John

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 28-05-04 13:30

Hej John,

> Jeg syntes bedst om den gule. De rød blomster er som regel de
> sværeste, og jeg kan se du har haft problemer her. den sidste blå er
> OK, men de andre blå er for kunstige.

Ja, det er lidt svært, men prøvede blot at få det bedste ud af det ved
brugen af "fluorescent h", der giver billederne et meget blåligt skær.

Link:
http://makeashorterlink.com/?H27011C68

Det er min egen favorit! Kan rigtig godt lide dette billede...

Link:
http://makeashorterlink.com/?M26025C68

Her synes jeg du har dit bedste billede! Der er ikke leget med effekter, men
himlen bagved virker rigtig godt! Synes tit, at folk har mursten (fra et
hus) i baggrunden og andre ikke naturlige ting og det ødelægger desværre tit
et billede - det har du slet ikke noget af her .