Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket kamera
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 27-05-04 12:18

Hej

jeg er på udkig efter et digital kamera.
Det største krav er, at det skal være et lille et !

Dvs. et jeg kan have i min skjorte lomme uden at det genere mig.

Hvad der derefter er af specifikationer ser jeg på.....

Kan I anbefalde et ?

Michael

--
==========
Best Regards / Venlig hilsen

Michael Vilhelmsen
==========
Best Regards / Venlig hilsen

Michael Vilhelmsen

Fra : Peter C.

Dato : 27-05-04 12:26

"Michael Vilhelmsen"
<Michael.Vilhelmsen.PLEASEREMOVE@Microcom.PLEASEREMOVE.Dk> skrev i en
meddelelse news:mn.db1e7d4554de55a6.11460@Microcom.PLEASEREMOV...
> [...]
>
> Dvs. et jeg kan have i min skjorte lomme uden at det genere mig.
>
> Hvad der derefter er af specifikationer ser jeg på.....

Nikon Coolpix 3700
Det er ihvertfald ikke ret stort !

MVH Peter C:\

Fra : Thomas

Dato : 27-05-04 12:43

Canon Ixus 400 eller 500

ThomasT

Fra : jabbe\(4k\)

Dato : 27-05-04 21:21

> Canon Ixus 400 eller 500
Samme bud her

--
J@bbe
Kvinder:er jo psykopater

Fra : Jens Christensen

Dato : 27-05-04 12:59

> [...]
>
> Dvs. et jeg kan have i min skjorte lomme uden at det genere mig.
>
> Hvad der derefter er af specifikationer ser jeg på.....

Det ville være en fordel hvis du havde nævnt prisgruppe...Men jeg har da to
forslag...Et Minolta DiMAGE X20 (eller 21 som vist lige er kommet), det
koster omkring 1.100,- og tager ganske fornuftige billeder.
Og så er der Sony T1 som er et virkeligt lækker lille kamera. Der er vist et
T11 på trapperne...T1 koster så en del mere...

--
Mvh. Jens Christensen

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 27-05-04 13:04

Prisen er ikke så relevant i første omgang.

Jeg vil gerne have så mange valgmuligheder som muligt.
At jeg måske nok ender op med, at købe et billigt er så bare det......

Michael

Michael Vilhelmsen has brought this to us :

--
==========
Best Regards / Venlig hilsen

Michael Vilhelmsen
==========
Best Regards / Venlig hilsen

Michael Vilhelmsen

Fra : Johnt

Dato : 27-05-04 13:35

Svaret er et Sony DSC-T1. Det er fladt, har en lav vægt og passer perfekt i
en skjortelomme. Samtidig oser det langt væk af god kvalitet og stil

Jeg har selv et Canon Ixus 430, og det passer hverken i bukse eller
skjortelommerne, da det er for stort og for tungt.

Hilsen

Johnt

Fra : TC

Dato : 27-05-04 17:53

"Michael Vilhelmsen" <> skrev i en meddelelse
> Prisen er ikke så relevant i første omgang.
>
> Jeg vil gerne have så mange valgmuligheder som muligt.
> At jeg måske nok ender op med, at købe et billigt er så bare det......
>
> Michael

Hmm Hvis størrelsen er det vigtigste, har jeg da et par bud, i den billige ende
af skalaen.

http://www.gadgets.dk/ecommerce-products/view?product_id=46162
Fylder som en Zipo lighter.

http://www.gadgets.dk/ecommerce-products/view?product_id=48835
Kreditkort størrelse.

Og ellers er der jo Kamera-mobilos. Har læst, at der er en 3Mpix model på vej,
med optisk zoom

Mvh.
Tommy

Fra : Alex Linaa

Dato : 27-05-04 13:14

"Michael Vilhelmsen"
> [...]
> Det største krav er, at det skal være et lille et !
>
> Dvs. et jeg kan have i min skjorte lomme uden at det genere mig.

For mig lyder det som en af Canons Ixus-modeller.
Men i en skjortelomme? Det er den sikre død for mobiltelefoner og kameraer i
kombination med toiletter

/Alex

Fra : ChristianTC

Dato : 27-05-04 15:26

"Alex Linaa" <foto@linaa.com@ingenspam.com> wrote in message

> Men i en skjortelomme? Det er den sikre død for mobiltelefoner og kameraer
> kombination med toiletter
>
> /Alex

Er det bitter erfaring?

Mvh
Christian

--
Fortes Fortuna Juvat

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 27-05-04 15:35

ChristianTC wrote:

> "Alex Linaa" <foto@linaa.com@ingenspam.com> wrote in message

> Er det bitter erfaring?

Man skal bare købe det rette udstyr. Fx. Erisson R310s, den med hajfinen
som antenne, og fx. et Sony Cybershot DSC-U60.

JonB

Fra : jabbe\(4k\)

Dato : 27-05-04 21:24

> Man skal bare købe det rette udstyr. Fx. Erisson R310s, den med hajfinen
> som antenne, og fx. et Sony Cybershot DSC-U60.

Man kan vel også lade være med at lege hund og drikke af kummen..:)

--
J@bbe
Kvinder:er jo psykopater

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-04 16:41

On Thu, 27 May 2004 16:25:38 +0200, "ChristianTC"
<christoffertheviking@yahoo.dk> wrote:

>Er det bitter erfaring?

I hvert tilfælde hvad angår mobiltelefoner :D

/Alex

Fra : Martin og Christina

Dato : 27-05-04 17:14

Sony DSC-T1

Martin

Fra : Anders F

Dato : 27-05-04 20:40

"Michael Vilhelmsen"
<Michael.Vilhelmsen.PLEASEREMOVE@Microcom.PLEASEREMOVE.Dk> wrote in message
> Hej
>
> jeg er på udkig efter et digital kamera.
> Det største krav er, at det skal være et lille et !
>
> Dvs. et jeg kan have i min skjorte lomme uden at det genere mig.

Uden at tage stilling til kvaliteten lyder det som et fladt et. Ud over de
nævnte er folk ofte forgabte i Casios og Minoltas flade.

Mvh.
Anders (der mener at glas er godt - meget glas er meget godt!)