Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Archos Gmini 220 - Hastighedstest og batte~
Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-05-04 20:36

Halløj,

Jeg har jo som tidligere skrevet købt denne Archos Gmini 220,

Jeg har lige her i aften testet hvad den kan mht. hastighed og
batterilevetid..

Testværktøjet bestod af et Apacher 512meg CF-kort der var fyldt op med
RAW-billeder.

Gennemsnitstiden for at kopiere kortet ind på harddisken i Gminien
viste sig at være ca. 7 minutter, og dette kunne gøres 18 gange
før Gmini'en løb tør for strøm.

Alt i alt blev det til ca. 1400 RAW-billeder, 9.1gig.

Dele af testen foregik i en HT-bus, der hoppede og dansede, og det
klarede Gmini'en også ganske fint.

Jeg må sige at jeg er yderst tilfreds med ydelsen

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

Fra : Tommy Jensen

Dato : 30-05-04 15:16

On 25 May 2004 19:36:02 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Halløj,
>
>Jeg har jo som tidligere skrevet købt denne Archos Gmini 220,

Hvad med displayet? Det er jo gråtoner så kan det overhovedet anvendes
til andet end at konstatere at billederne er overført?

Jeg overvejer selv at købe den eller lillebror 120. Og displayet kan
gøre udfaldet om hvilken jeg vælger.

MVH Tommy

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-05-04 17:48

Tommy Jensen wrote:
> Hvad med displayet? Det er jo gråtoner så kan det overhovedet anvendes
> til andet end at konstatere at billederne er overført?

Det kan det ikke nej, og da jeg skyder i RAW er jeg også ligeglad,
fordi det understøtter den slet ikke :)

> Jeg overvejer selv at købe den eller lillebror 120. Og displayet kan
> gøre udfaldet om hvilken jeg vælger.

Hvor stor er prisforskellen pt?

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Hans_Joergensen

Fra : Tommy Jensen

Dato : 30-05-04 21:11

On 30 May 2004 16:47:44 GMT, Hans Joergensen

>Hvor stor er prisforskellen pt?

Ca. 400 kr.

Hvad var udslagsgivende for dit valg mellem 120 og 220?

MVH Tommy

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-05-04 21:35

Tommy Jensen wrote:
> Ca. 400 kr.
> Hvad var udslagsgivende for dit valg mellem 120 og 220?

At prisforskellen var lav, og at 220'eren har et bedre display der
er rart når man skal bruge den som mp3-afspiller samt når man skal
checke om filerne er kommet ind..

Det bør man i øvrigt gøre, jeg kom til at smide 256meg billeder (der
heldigvis ikke var noget vigtigt på) væk tidligere idag fordi jeg
var lidt stresset da jeg skiftede flashkort, og glemte at kopiere
billederne ind :o/

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv