Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kameratilbud...hvor var det nu??
Fra : NIL

Dato : 24-05-04 11:10

Hej gruppe...

For nogen tid siden (vi taler dage) var der én der efterlyste et godt
kameratilbud. Og der kom information frem om et særligt godt tilbud på et af
'mærkevarekameraerne'. Prisen var vistnok 995 kroner. Men jeg kan altså ikke
huske om det var Merlin, Føtex el.lign.

Den oprindelige post handlede om, hvorvidt det var en god idé at købe et
kamera i "Aldi-kategorien" eller ej. Og så kom det frem, at der netop var et
supergodt tilbud et andet sted til under tusind kroner... Men hvor var det?

Hilsen
NIL

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-04 11:26

"NIL" <nilau4@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
af
> 'mærkevarekameraerne'. Prisen var vistnok 995 kroner. Men jeg kan altså

Der er tilbud i Merlin på Nikon 3100 til ca 995.-
udsolgt men spørg står der på deres hjemmeside

Mvh Knud

Fra : TC

Dato : 24-05-04 13:14

"NIL" <> skrev i en meddelelse
> [...]
> supergodt tilbud et andet sted til under tusind kroner... Men hvor var det?

Olympus C-220 Zoom Kr.995.- - kr.1000,- Hos de fleste fotohandlere.

Tommy