Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tamron objektiv
Fra : Alexandar [4200]

Dato : 23-05-04 22:07

Hej.

Er der nogle af jer, som har stiftet bekendtskab med Tamron 28-75/2,8 XR Di
i forbindelse med Canon EOS 300D & 10D?

Hvordan er kvaliteten af billederne, oplys gerne et link til en side, hvor
billeder taget med dette objektiv kan ses.

Mvh
Alexandar

Fra : Frederik Thorup

Dato : 23-05-04 22:35

Alexandar [4200] wrote:
> Hej.
>
> Er der nogle af jer, som har stiftet bekendtskab med Tamron
> 28-75/2,8 XR Di i forbindelse med Canon EOS 300D & 10D?

Jeg har lige købt et og det virker overbevisende solidt og godt, især prisen
taget i betragtning. Eneste negative skulle da være en let hørbar (læs let
larmende) AF-motor.

Ellers er det tungt, skarpt og lysstærkt. Især hvis man er vant til det
18-55 der følger med en 300D.

> Hvordan er kvaliteten af billederne, oplys gerne et link til en
> side, hvor billeder taget med dette objektiv kan ses.

2min google gav bla:
http://www.htforum.nl/fotofrank/thumbnails.php?album=26

MVH
Frederik

Fra : Deaster

Dato : 24-05-04 10:26

Alexandar [4200] wrote:

> [...]
>
> Hvordan er kvaliteten af billederne, oplys gerne et link til en side,
> hvor billeder taget med dette objektiv kan ses.

Har kun læst om det på udenlandske sites, men der får det stort set
altid ros, lige bortset fra en lidt langsom og støjende AF.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"