Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Plakat?
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 21-05-04 17:53

Hej NG.

Jeg har nu bestilt et Canon IXUS 500.

Så vil jeg høre, hvis nu jeg en dag fanger det perfekte billede med dette
"amartør" kamera, hvor stort kan jeg så få printede det ud, uden
forringelse, og hvor kan jeg evt. få lavet det i plakat størrelsen?

/Kenneth Koustrup

Fra : Ole C

Dato : 21-05-04 18:00

"Kenneth Koustrup" <kenneth.k@SLETMIGmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "amartør" kamera, hvor stort kan jeg så få printede det ud, uden
> forringelse, og hvor kan jeg evt. få lavet det i plakat størrelsen?

Prøv at se i din manual, der er et skema som viser den slags. (Dvs når du
altså modtager den)

Mvh Ole

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 21-05-04 18:10

Nå ja, men jeg tænkte nu mere på hvor jeg kunne få lavet det.

/Kenneth

Fra : Bo Bjerre

Dato : 21-05-04 19:10

"Kenneth Koustrup" <kenneth.k@SLETMIGmail.dk> wrote in message
> Nå ja, men jeg tænkte nu mere på hvor jeg kunne få lavet det.

f.x. hos www.digiposter.dk

Bo //

Fra : Ole C

Dato : 21-05-04 20:16

"Kenneth Koustrup" <kenneth.k@SLETMIGmail.dk> skrev i en meddelelse
> Nå ja, men jeg tænkte nu mere på hvor jeg kunne få lavet det.

Ups, my mistake

Ole

Fra : Børge Larsen

Dato : 21-05-04 18:08

Kig på denne, der er god information at hente.

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 21-05-04 18:10

hmm... tror du glemte noget.

/Kenneth

Fra : Børge Larsen

Dato : 21-05-04 23:22

Her er den: http://www.olympus.dk/digital/print_size.htm
Undskyld.

m.v.h.
Børge

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 21-05-04 18:08

Det kan du hos www.acrobat.dk

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 21-05-04 18:10

Jeg kigger på den i aften....

Mange tusind tak.

/Kenneth

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-04 19:21

On Fri, 21 May 2004 18:53:09 +0200, "Kenneth Koustrup"

Du kan få lavet store print her: www.vesterkopi.dk til rimelige penge

/Alex

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 21-05-04 23:49

"Kenneth Koustrup" <kenneth.k@SLETMIGmail.dk> wrote in news:c8lc47$12nk$1
@news.cybercity.dk:

> Så vil jeg høre, hvis nu jeg en dag fanger det perfekte billede med dette
> "amartør" kamera, hvor stort kan jeg så få printede det ud, uden
> forringelse, og hvor kan jeg evt. få lavet det i plakat størrelsen?

Jeg har fået printet et enkelt 100x65 for 350,- + 25,- i opstart hos Lyngby
Billedcenter og var yderst tilfreds, så der vil jeg handle igen når jeg på et
eller andet tidspunkt skal printet stort format. Der var i øvrigt tale om en
2700 DPI scanning af 35 mm Fujicolor 400 negativ som blev beskåret til
omkring 1800x1500 og derefter upsizet til 12000x7800 i steps af 10%

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth