ørevoks
Fra : Michael - DK

Dato : 03-05-01 07:22

Hej alle,

Teddy har fået en del ørevoks. Er det ok at rense ører på ham med en
blanding af vand og sprit, eller skal jeg have fat i dyrlægen og få et
"ørerensemiddel".

Mvh
Michael

Fra : Fenrisulven

Dato : 03-05-01 08:56

">
> Teddy har fået en del ørevoks. Er det ok at rense ører på ham med en
> blanding af vand og sprit, eller skal jeg have fat i dyrlægen og få et
> "ørerensemiddel".

Du kan få midler til øresning, jeg vil da synes det er synd st du hælder sprit i øret, tænk
hvis der er en rift det vil svie meget. På apoteket er der meget gode midler til det brug.
Hilsen

Fra : coppi

Dato : 03-05-01 10:12

"Michael - DK" <m.lauth"nospam"@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Teddy har fået en del ørevoks. Er det ok at rense ører på ham med en
> blanding af vand og sprit, eller skal jeg have fat i dyrlægen og få et

Hej Michael.
Jeg plejer bare at bruge en tot vat med lidt olie på.
Ellers køb hos dyrlægen eller på apoteket.
Brug ikke sprit.
coppi

Fra : Aino

Dato : 03-05-01 12:18

Michael - DK wrote:

> Hej alle,
>
> Teddy har fået en del ørevoks. Er det ok at rense ører på ham med en
> blanding af vand og sprit, eller skal jeg have fat i dyrlægen og få et
> "ørerensemiddel".

Da Pumba var hvalp lærte vores dyrlæge os hvordan vi skulle rense det
ydre øre med vandfugtet vat, og det indre øre med en vatpind (plastic,
ikke træ, den må ikke kunne knække). Det er ikke noget vi gør ret ofte,
men det er godt at kunne.

--
Mvh Aino

Never trust anything that can think for itself if you can't see where it
keeps its brain. - Mr Weasley