Mobile højtalere?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 01-06-04 05:22

Hej
Om aftenen har jeg det med at tage min PB med i seng, og har et par
gange været ude for at jeg ville se en DVD film, men her er problemet så
lyden.

I stuen har jeg nogle små JBL højtalere m. subwoofer (ligner noget fra
starwars), men orker ikke at flytte alt det ledningsfnidder hver gang,
så mit spørgsmål er:

Hvad vil i anbefale mig at købe til formålet? Må meget gerne virke med
ipod også!

Findes der små højtalere der kan kører via bluetooth?

Kan man have ledningsfrie højtalere i hele hytten,
evt. styret af IR?
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-06-04 20:04

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> [...]
> så mit spørgsmål er:
>
> Hvad vil i anbefale mig at købe til formålet? Må meget gerne virke med

Hvad med nogle hovedtelefoner, simpelthen? De kan give en glimrende
lydkvalitet med stereoperspektiv og det hele. Det bliver svært at få
anbragt nogle højttalere rigtigt i sengen. Ellers kunne du jo montere et
sæt computerhøjttalere nær sengen, og så sætte ledningen i PowerBook,
når du vil bruge den. Det der med trådløst går vist ud over
lydkvaliteten. Om der overhovedet eksisterer noget egnet, aner jeg ikke.
Jeg er ikke så moderne.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Lone Schmidt

Dato : 05-06-04 21:30

> [...]
> når du vil bruge den. Det der med trådløst går vist ud over
> lydkvaliteten. Om der overhovedet eksisterer noget egnet, aner jeg ikke.

Jeg er heller ikke moderne, i denne tekno verden føler jeg mig nærmest
hægtet af!

Tja, skal alligevel have nogle hovedtelefoner, så jeg kan bruge min ipod
på arbejde, problemet er at jeg ikke kan lide at være afskåret
lydmæssigt fra omverdenen, derfor har jeg tøvet i lang tid.

Men jeg var i Fona forleden og kigge på de forskellige, så jeg nærmer
mig langsomt ;-P
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge