gode gamle banshee
Fra : Poul E Møller

Dato : 02-05-01 23:45

Hej Gruppe
Jeg har fået problemer med mit creative woodoo banshee 16mb kort, når jeg
feks surfer på nettet kommer der en masse lodrette streger på siderne, de
forsvinder hvis jeg kan scrolle på siden og så tilbage hvor de var. det er
ret irriterende at se på

Poul Møller
Telefon 74 49 05 17
mobil 29 91 11 17
email til 24.04.01 pollefyr@mail.dk

-

Fra : Butch

Dato : 03-05-01 10:01

> [...]
> forsvinder hvis jeg kan scrolle på siden og så tilbage hvor de var. det er

Hej
Prøv at sætte farve opløsningen til 16bit. Det du beskriver er et kendt
problem hvis du køre i 32bit.
Hilsen
Butch

Fra : Poul E Møller

Dato : 03-05-01 12:40

Hej Igen
Det hjalp desværre ikke er der andre der har et forslag

Med venlig hilsen

Fra : Thumb

Dato : 03-05-01 13:17

On Thu, 3 May 2001 00:44:46 +0200, "Poul E Møller" <pollefyr@mail.dk>
wrote:

> [...]
>forsvinder hvis jeg kan scrolle på siden og så tilbage hvor de var. det er

hvilken version af IE ?

Internet Explorer 5.01 er mere troværdig end 5.5 !

hilsen

John

Fra : Poul E Møller

Dato : 03-05-01 19:46

der er desværre ikke nogen af dem der virker her