Max core clock på R9800 Pro?
Fra : Morten Christensen

Dato : 26-05-04 17:49

Hej! Jeg har et Sapphire Radeon 9800 Pro Atlantis med 256mb RAM, som jeg
idag testede med ATI tool for at se, hvor meget hhv core og memory kan
clocked, idet jeg overvede at flashe kortet til et XT efter at have læst om
folk der har gjort det samme.

Efter at have kørt i noget tid, kommer den op på 405Mhz, hvorefter den
begynder at gå ned af igen, og den er til sidst stabil på omkring 396Mhz.

Mit spørgsmål er så, om det virkelig kan passe? Når jeg læser andre folks
erfaringer undt omkring, kan jeg se at de kan køre stabilt på helt op over
450Mhz. Er der noget galt med mit kort? Eller er der et andet sted i min
opsætning jeg skal pille ved noget?

Mit mobo er et Asus A7V8X og min processor en Athlon XP 2400+.

--
Hilsen Morten Christensen

Husk at fjerne noget i min adresse, hvis du vil svare direkte...