Matrox G400 DH, tvout giver grønne billede~
Fra : Team-PsHdO

Dato : 22-05-04 18:57

Hej.

Jeg har et Matrox Mill G400 DualHead, som på tv-out giver grønne billeder på
sådan
ca. 50% af de ting jeg prøver.
På PC-skærmen er der derimod ingen problemer, der vises det hele som det
skal.

Mit spørgsmål:
Hvilket codec-pack (eller filter) er det bedste når man vil kunne bruge det
til så meget som muligt, men samtidig gerne vil have tv-out til at virke som
det skal ??

Mvh.
Peter

Fra : Zulu

Dato : 22-05-04 19:27

Team-PsHdO wrote:
> [...]
> Hvilket codec-pack (eller filter) er det bedste når man vil kunne
> bruge det til så meget som muligt, men samtidig gerne vil have tv-out

Installer kun de codecs du skal bruge, og hold dig langt væk fra diverse
codecpacks!
Brug evt. GSpot til at se hvilke codec et videoklip kræver.

Zulu

Fra : Team-PsHdO

Dato : 22-05-04 19:36

Hej.

> Installer kun de codecs du skal bruge, og hold dig langt væk fra diverse
> codecpacks!

Tak for svar.....
Det hele var bare lidt nemmere hvis man kunne bruge et codec pack, og så
ellers bare glemme alt om codec´s for en tid.....
Men sådan kan man åbenbart ikke gøre......

Mvh.
Peter

Fra : Zulu

Dato : 23-05-04 09:59

Team-PsHdO wrote:
> [...]
> så ellers bare glemme alt om codec´s for en tid.....
> Men sådan kan man åbenbart ikke gøre......

Det er sjældent at det letteste også er det bedste...

Zulu

Fra : JRS -8260

Dato : 23-05-04 11:15

"Team-PsHdO" <pshdo@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> til så meget som muligt, men samtidig gerne vil have tv-out til at virke

Jeg har haft mange dårlige erfaringer med den kendte Nimo Pack, men har ikke
haft nogen som helst problemer med Kazaa Lite Codecs..

Synes ikke lige jeg kan finde et link, men google skal jo nok kunne finde
det.. Versionen jeg bruger er 2.20f .. Kan evt maile dig den, hvis du har en
stor nok mailbox (6½mb)
MVH
JRS

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 25-05-04 23:02

Jeg vil bare lige tilføje at jeg også er plaget
at grøn tv-out på mit GeforceFX5900xt,

jeg mistænker Ace Mega Codec pack
selvom jeg har "brugerdefineret" installeret
det jeg skulle bruge der fra.

Jan Rasmussen