HD-skuffe lyser konstant
Fra : Lars

Dato : 03-06-04 21:00

Jeg har en hd-skuffe, hvor den røde diode hele tiden lyser (det er selveste
holderen, den man sætter i 5.25" pladsen.). Og selv når Hd-skuffen er ude,
lyser den røde diode (læse indikatoren) stadig væk..? Virker det ikke meget
spøjst..? Har prøvet at skifte kabel osv...

/Lars

---

Fra : Niels Aage Sørensen

Dato : 03-06-04 23:24

Hej.
Den skal lyse hele tiden.
Den fortæller kun at der er strøm til skuffen,
og ikke om der læses/skrives til HD.
Mvh NAA

Fra : Lars

Dato : 04-06-04 09:11

> Den skal lyse hele tiden.
> Den fortæller kun at der er strøm til skuffen,
> og ikke om der læses/skrives til HD.

Jeg tror det er mig der ikke har formuleret mig ordenligt. Det er både en
grøn og rød, den grønne lyser når der er strøm , den røde skulle kun lyse
når der bliver læst (jeg har 2 af dem). Men hvis den er defekt, kan en
HD-skuffe så splitte en disk af..?

/Lars

---