Hjælp: Logitech Cordless Desktop MX
Fra : Anders Lassen

Dato : 03-06-04 14:17

Efter at ha' installeret et Geforce FX5900XT og et Asus DVD-drev i min
Shuttle PC, har keyboard og mus været dødt hver gang jeg starter Windows XP
op.

Jeg går ind i system med en anden USB-mus og ser at der er udråbstegn ved
driverne til Logitech-setup'et. Fejlen består i at der stadigvæk ligger et
eller andet i hukommelsen fra sidste gang jeg lukkede Windows. Jeg sletter
driverne, genstarter computeren og vupti: Lortet virker igen. Men! næste
gang jeg starter PC'en op gentager hele hurlumhejet sig.

Hvad kan jeg gøre?

Mvh
Anders

Fra : Mikael Jensen

Dato : 04-06-04 12:00

1: Prøv en nyere driver.
2: Prøv uden driver (jeg gidder i installere dem og det virker glimrende)
3: Skift port på desktoppen og re-connect mus og keyboard

Fra : Anders Lassen

Dato : 04-06-04 12:56

Tak Mikael. På mystisk vis virker det nu igen, efter at ha' sat mit DVD-drev
til slave istedet for master?!

Mvh
Anders