HP inkjet blækpatroner ?!
Fra : MrXXL

Dato : 29-05-04 23:11

Hej folkens

Kan nogen fortælle mig om HP patronerne hhv. 6615 og 6617 også passer til en
HP 880c ?

Jeg kan ikke finde ud af om det er nye patroner der passer til denne (et par
år gamle) printer eller om de slet ikke passer til den. HP nævner ikke selv
880C på deres hjemmeside mere !

Jeg vil være glad om nogen kunne komme med en kvalificeret udmelding eller
dokumentation på dette...

mvh

MrXXL

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 29-05-04 23:26

"MrXXL" skrev:
> Kan nogen fortælle mig om HP patronerne hhv.
> 6615 og 6617 også passer til en HP 880c ?

Nej, det er HP 45 for sort og HP 23 for farve.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/genericDocument?lang=en&cc=us&lc=en&dlc=en&docname=bpa00585#N1064B

--
Mvh, Lars

Nu med et endnu bedre forum: www.recordere.dk/forum

Fra : MrXXL

Dato : 30-05-04 10:40

Det svarer egentlig til hvad jeg har købt tidligere, men spørgsmålet er så
om disse også passer eller om der virkelig er forskel på patronerne ?

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 30-05-04 16:04

"MrXXL" skrev:
> spørgsmålet er så om disse også passer eller
> om der virkelig er forskel på patronerne ?

Ja, det tror jeg du kan.

Ifølge http://www.sbac.edu/~printrp/hpcart.htm#HP%20Inkjet%20Printers
kan du benytte HP 15 patroner (C6615) i printere som bruger HP 45 (51645A).

(står som en note under skemaet med HP 8xx serien).