Barton 2500 Boxed køler
Fra : sharky

Dato : 26-05-04 15:33

Hej,

Er AMDs egen køler til barton 2500 ok ?

På forhånd tak.

Fra : MVP

Dato : 26-05-04 17:15

"sharky" <x_sharky@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:c929n0$ug1$1@news.net.uni-c.dk...

> Er AMDs egen køler til barton 2500 ok ?

De er ganske udemærket, men skal du til at udnytte CPUens fulde potientiale
(læs: OC'e den maximalt) vil jeg nok købe en bedre - dog kan den Box'ed godt
klare en moderat OC'ning...say 2800+

Mads

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-05-04 19:40

sharky skrev:

> Er AMDs egen køler til barton 2500 ok ?

Den virker...

Til merprisen er der dog grænser for hvor god den kan blive. Jeg vil
klart anbefale en Spire WhisperRock IV og så spare pengene for
boxed-udgaven.

Jeg har ikke selv erfaringer med box-køleren, men det siges at den er
støjende. Det kan man bestemt ikke sige om WhisperRock IV - jeg har 2
af dem (til en Duron 1400 og en Barton 2500+).

Jesper G. Poulsen

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 26-05-04 20:16

In news:xn0diqokn5zqlbp003@dtext.news.tele.dk ,
Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> typed:
> Jeg har ikke selv erfaringer med box-køleren, men det siges at den er
> støjende. Det kan man bestemt ikke sige om WhisperRock IV - jeg har 2
> af dem (til en Duron 1400 og en Barton 2500+).

Støjende er den nu ikke specielt i forhold til mange andre billige blæsere,
men grundet dens lille størrelse 60 mm (men jeg) er det jo begrænset hvor
meget luft den kan hive igennem.
Profilen er btw i alu. med en kobber kerne i bunde....

--
/Bjarke
http://www.mandril.dk

Fra : Morten Christensen

Dato : 26-05-04 22:57

sharky wrote:
> Hej,
>
> Er AMDs egen køler til barton 2500 ok ?

Nej.

Jeg har sorteret sådan en fra pga. støj - den larmede ikke meget højt,
men med en diskant tone, som jeg ikke kan holde ud.

Morten Christensen