Genopfyldning af farvepatroner - erfaringe~
Fra : Morten

Dato : 25-05-04 18:04

Hejsa

Jeg har både hørt gode og dårlige historier omkring det med selv at fylde
sine farvepatroner til printeren op. Nogle har været ude for at farven løb
ud og ødelagde printeren og andre har fyldt samme patron op masser af gange
uden problemer, så jeg ved ikke rigtig hvad folks generelle holdning er - og
det er gå ud og bruge flere hundrede kroner på det hvis det ik kommer til at
virke..

Hvad er jeres erfaringer med det?

Fra : Oldman

Dato : 25-05-04 22:35

jeg har en lexmark printer og har genopfyldt farve patron flere gange uden
problemmer på 5 minutter

Denis

Fra : Stig Mogensen

Dato : 25-05-04 19:20

Morten wrote:

> [...]
> gange uden problemer, så jeg ved ikke rigtig hvad folks generelle holdning
> er - og det er gå ud og bruge flere hundrede kroner på det hvis det ik

Gode.....det er billigt, og hvis man sørger for IKKE at overfylde patronerne
igen, så løber der ikke noget ud.

/Stig

Fra : Morten Nielsen

Dato : 26-05-04 18:00

On Tue, 25 May 2004 19:03:57 +0200, "Morten"
<REMOVETHIS_post@simonsen.mail.dk> wrote:

>Hvad er jeres erfaringer med det?

Jeg har gjort det masser af gange uden problemer.

Morten