Printerpatroner
Fra : Maj

Dato : 24-05-04 12:39

Har hidtil kun anvendt originale HP-printerpatroner.
Ser man fx på http://www.printerpatroner.dk/shop/ og vælger en almindelig
anvendt HP blækpatron no. 78 (farve)
med koden HPC6578AE koster denne 473,- og en kompatibel farvepatron koster
256,-.
Har en HP PSC 750.
Nu er mit spørgsmål? Kan man se forskel på udprintet?
Og hvor er patronerne billigst. Har set samme originale HP patron (38 ml)
til 450,- hos http://www.inkclub.com/ og til hele 520,- hos
http://www.refillbutikken.dk/
, hvor et refill sæt til gengæld kun koster 169,-
http://www.refillbutikken.dk/product_info.php?products_id=3738. Er der i.ø.
nogen der har prøvet HPC6578A/D Refill kit (3x20ml. C/M/Y) InkTec?

Venligst

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 24-05-04 12:49

Maj skrev :
> [...]
i.ø.
> nogen der har prøvet HPC6578A/D Refill kit (3x20ml. C/M/Y) InkTec?

Jeg købte nogle refil patroner til min Lexmark hos Homedata og de var
gudjammerlige dårlige!
Kikker mig nu om efter en ny printer

Tjek evt priser hos http://www.printmore.dk/ de virker billige, men jeg har
ikke handlet der.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Maj

Dato : 24-05-04 13:03

> Tjek evt priser hos http://www.printmore.dk/ de virker billige, men jeg
har
> ikke handlet der.

Det er korrekt kr 417,- hos http://www.printmore.dk/ for den nævnte patron
C6578AE, blot for at have noget til sammenligning. Det er så plus
ekspeditionsgebyr 40,- og porto, hvor Inkclub har ekspeditionsgebyr på 49,-
og sender portofrit, mens Printerpatroners priser er plus porto.

Venligst

Fra : Claus Tersgov

Dato : 24-05-04 12:53

Uheldigvis faldt Maj over tastaturet og skrev derved følgende:

> Har hidtil kun anvendt originale HP-printerpatroner.
> Og hvor er patronerne billigst. Har set samme originale HP patron
(38

Prøv at kigge hos www.bjtrading.dk De er rimelige billige med HP
blæk.

Claus

Fra : Casper

Dato : 24-05-04 13:45

Se ALDI's avis som lige er kommet på gaden
(http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_22/OFF02_T.HTM

Med venlig hilsen / Best regards

Thomas Andersen
CellShoppen I/S

www.CellShoppen.dk

Fra : Maj

Dato : 25-05-04 11:46

Takker for jeres indlæg!

Fra : Aksel

Dato : 27-05-04 20:17

"Maj" <maj@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
i.ø.
> nogen der har prøvet HPC6578A/D Refill kit (3x20ml. C/M/Y) InkTec?

Jeg har i går købt Aldi farvepatron type 78, den giver fine farver, har købt
en ekstra i dag.

Hilsen Aksel