Canon I560 patroner
Fra : Peter Tønnesen

Dato : 21-05-04 16:47

Hejsa

Jeg har købt en Canon I560 printer.

Jeg har købt en omgang patroner til den. 3 farve og en sort. Jeg er dog
kommet i tvivl om hvorvidt den sorte patron jeg har købt passer til denne
printer.

Kigger jeg inde på Canons hjemmeside står der:

BCI-6Y gul blæktank
4708A002 1 x blæktank pr. pakke.

BCI-6Y gul blæktank. Holder til ca. 280 sider ved en 5 % dækning
BCI-6Bk sort blæktank
4705A002 1 x blæktank pr. pakke.

BCI-6Bk sort blæktank. Holder til ca. 280 sider ved en 5% dækning.
BCI-6C cyan blæktank
4706A002 1 x blæktank pr. pakke.

BCI-6C cyan blæktank. Rækker til ca. 280 sider ved en 5 % dækning
BCI-6M magenta blæktank
4707A002 1 x blæktank pr. pakke.

BCI-6M magenta blæktank. Holder til ca. 280 sider ved en 5% dækning.
BCI-3eBk sort blæktank
4479A002 1 x blæktank pr. pakke

BCI-3eBK separat sort blækpatron. Rækker til ca. 420 sider med en
dækning på 5%.

Vil det sige at jeg kan bruge ENTEN BCI-3eBk eller BCI-6Bk? Jeg mener at
3eBk er lidt større end 6Bk patronen rent fysisk, så var i tvivl om jeg
kunne bruge dem begge?

Nogle der har erfaringer med denne printer og dens patroner

På forhånd tak
Peter Tønnesen

begin 666 spacer.gif
K1TE&.#EA`0`!`( ``/___P```"'Y! $4````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : preben kaas

Dato : 21-05-04 18:53

On Fri, 21 May 2004 17:46:42 +0200, "Peter Tønnesen"
<peto@***privat.dk> wrote:

> [...]
>kunne bruge dem begge?
>
>Nogle der har erfaringer med denne printer og dens patroner

TilLykke - jeg har også lige købt en.

Jeg sidder med to Canon brochurer og iflg dem bruges

BCI-3eBK til i560

og

både BCI-3eBK og BCI-6Bk til printer i865.

Så vidt jeg kan se er 6BK samme størrelse som farvepatronerne og 3eBK
dobbelt så tyk, men om du kan bruge 6'eren i i560 afhænger vel af om
den kan centreres korrekt i printhovedet.

med venlig hilsen
Preben

fjern xxx fra mail adresse