Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
DK PENGE
Fra : Frederik Frederiksen

Dato : 02-06-04 21:59

dk.penge er kun for dem med penge som
dk.fritid.bil er for dem som har bil og vil tale med andre om deres bil - du skulle lige
prøve at nævne ordet købe i dk.fritid.bil så
bliver du piftet ud til dk.marked.bil derfor dem som ingen penge har de kan FUTTE af

Fra : bv

Dato : 03-06-04 16:48

"Frederik Frederiksen" <Frederik@Frederiksen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> prøve at nævne ordet købe i dk.fritid.bil så
> bliver du piftet ud til dk.marked.bil derfor dem som ingen penge har de

Den k ø b e r jeg.

---

Fra : jonas w

Dato : 14-06-04 00:39

Frederik Frederiksen wrote:
> [...]
> bil - du skulle lige prøve at nævne ordet købe i dk.fritid.bil så
> bliver du piftet ud til dk.marked.bil derfor dem som ingen penge har

*LOL*
Selvom jeg egentlig ikke er enig med dig, kan jeg ikke stille særlig meget
op mod det argument! (Og så gad jeg egentlig godt læse
dk.marked.privat.penge!!)