applet
Fra : René Andersen

Dato : 02-06-04 18:21

Hejsa

Jeg er rigmelig newbie i java (kender dog en del til javascript).

Jeg har lavet en lille applet, som jeg ikke kan få til at køre i min IE 6.
når jeg kører den under JDK's appletviewer virker den fint nok.

html koden er her:

<head>
<title>afprøvning af applet</title>
</head>
<applet code="myapplet.class" height=100 width=400></applet>

og appletens kode (myapplet.java) her:

public class myapplet extends java.applet.Applet
{
public void paint(java.awt.Graphics g)
{
g.drawString("HEY DER!",50,25);
}
}

det er indtastet efter en bog og så vidt jeg kan se burde det virke.. men IE
kommer og siger at den ikke kan loade myapplet.class
(har kompileret den med javac myapplet.java)

Hvad gør jeg forkert ??

Mvh
René

Fra : René Andersen

Dato : 02-06-04 19:56

> Hvad gør jeg forkert ??
>
> Mvh
> René

DOH.. havde glemt at sætte java til at reagere med IE... fixed.. done and
done

/rené