Fax via internettet
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 02-06-04 16:51

Hej NG

Tja, jeg kom til at stille neden stående spørgsmål i de forkerte grupper og
er nu blevet henvist hertil, hvis nogle skulle undre sig over det står i
andre grupper også, håber i kan bære over med dette... Men!!!

Jeg har lånt bogen Step By Step Microsoft Outlook 2000 udgivet af forlaget
Globe og skrevet af Microsoft Press

På side 121 står der hvorledes man kan sende en fax til en kontakt person,
dette gøres jo via modemet i PCén...

Lige efter dette lyder overskriften "Send en fax over internettet...

Det prøvede jeg så, men den vil stadig have et modem!!! Nu er det sådan at
jeg har internet forbindelse via antenne kablet... og anvender derfor ikke
fax modem... og jeg kan ikke som overskriften lyder få Outlook til at sende
en fax via internettet...

Er der nogle som har løst dette? eller kan det i det hele taget lade sig
gøre? det de skriver!!!

Mvh.
Jr

Fra : Gevaldi

Dato : 02-06-04 17:20

Jan Rasmussen skriblede:
> [...]
> grupper og er nu blevet henvist hertil, hvis nogle skulle undre sig
> over det står i andre grupper også, håber i kan bære over med

Ja, det er jo lidt svært at bære over med
dig når du ikke engang gider læse de svar
du har fået i den anden gruppe, som f.eks.
disse:
og hvis du nærlæser dem, så vil du også
se at det kræver et modem, derfor er
det jo omsonst at at du gentager dit
spg. her i gruppen.

--
/Gevaldi

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 02-06-04 22:24

Gevaldi

Jeg har læst at der er en der mener at det kræver et modem... men jeg er
ikke tilfreds med det svar, derfor stiller jeg naturligvis spørgsmålet
igen... Måske der var andre der havde erfaringer... at dele ud af...

Jeg kan tilgengæld undre mig over at du besvarer min tråd når du ikke har
noget konstruktivt at bidrage med...

Mvh
JR

Fra : Jesper Hansen

Dato : 02-06-04 22:56

On Wed, 2 Jun 2004 23:23:46 +0200, "Jan Rasmussen"
<jr@XXXvejen-net.dk> wrote:

>Jeg har læst at der er en der mener at det kræver et modem... men jeg er
>ikke tilfreds med det svar, derfor stiller jeg naturligvis spørgsmålet
>igen... Måske der var andre der havde erfaringer... at dele ud af...

Det her er sikkert heller ikke konstrutivt så, men det kan du altså
ikke uden et modem

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Martin Schultz

Dato : 03-06-04 08:27

"Jan Rasmussen" <jr@XXXvejen-net.dk> writes:

> [...]
> igen... Måske der var andre der havde erfaringer... at dele ud af...
>
> Jeg kan tilgengæld undre mig over at du besvarer min tråd når du ikke har

Det fremgår ikke af dit spørgsmål at du har læst de tidligere svar. Derfor
bliver du peget hen på dem igen. Det korte af det lange. Enten skal du have
et fax modem eller betale for en mail2fax løsning.

Martin

> Mvh
> JR
>
> "Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 03-06-04 15:48

Tak for hjælpen alle