Arkiv/databaseprogrogram til email (OE)
Fra : Peter Andersen

Dato : 01-06-04 08:34

Jeg har email liggende fra de sidste 4 år som jeg egentlig godt vil gemme.

Hvordan gør man det? Jeg vil ikke ha det liggende i min daglige OE men er
interesseret i at finde ud af om der findes et program der registrere det
hele hvorefter man kan brænde det hele ned på en CD og hive frem hvis man
skal finde et navn man har skrevet til eller en mail fra 2 år tilbage etc.
dvs. UDEN at skulle importere 1GB mail i OE og derefter søge.

Hvad findes der af den slags der ikke koster en formue? det bør være noget
er kan arbejde samme med andre for mer for emailklienter og har mulighed for
at exportere det igen så man ikke er bundet af hvis producenten går ned.

--
M.v.h. Peter Andersen.

Fra : Gevaldi

Dato : 01-06-04 09:36

Peter Andersen skriblede:
> [...]
> noget er kan arbejde samme med andre for mer for emailklienter og har
> mulighed for at exportere det igen så man ikke er bundet af hvis

Da det er OE du spørger til, så vil det
nok være en fordel at spørge i den ng
hvor experterne udi OE sidder:

--