Manglende IE ikon?
Fra : Peter Jensen

Dato : 31-05-04 19:16

Min bærbare IBM mangler pludselig IE ikonet på desktoppen. Hvordan kan jeg
genskabe det uden at skulle lave en genvej?

Maskinen kører Windows XP prof.

Peter Jensen

Fra : Frank W.

Dato : 31-05-04 19:28

Peter Jensen wrote:
> Min bærbare IBM mangler pludselig IE ikonet på desktoppen. Hvordan kan jeg
> genskabe det uden at skulle lave en genvej?
>
> Maskinen kører Windows XP prof.

Under TOOLS -> INTERNET OPTIONS -> ADVANCED er der et sted hvor der er
et flueben for "Show Internet Explorer on the desktop".

Forbehold for fejl i sti, da det er taget fra hukommelsen. Kører nemlig
kun XP på arbejdet.

Hilsen
Frank W.

remove an x for email

Fra : Peter Loumann

Dato : 31-05-04 19:32

"Peter Jensen" <fup@dk> skrev:

>Min bærbare IBM mangler pludselig IE ikonet på desktoppen. Hvordan kan jeg
>genskabe det uden at skulle lave en genvej?

>Maskinen kører Windows XP prof.

Højreklik på skrivebordet, vælg Egenskaber -> Skrivebord -> Tilpas
skrivebordet -> [v] Internet Explorer

http://pedalo.dk/thailand/