Hvad hedder sangen? (dansk)
Fra : Koeffe

Dato : 31-05-04 15:17

Jeg hørte den i P3 ved en 15-16 tiden idag. Deres playlister kan ikke ses
endnu.

Sangen havde en meget underlig tekst, som blev sunget på dansk.
Den lød lidt ligesom noget af Stig Møllers gamle 70'er musik.

--
Koeffe

Fra : Ralph

Dato : 31-05-04 15:32

"Koeffe" <kena_FJERN_DETTE_@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sangen havde en meget underlig tekst, som blev sunget på dansk.
> Den lød lidt ligesom noget af Stig Møllers gamle 70'er musik.

Junker med Karen og Mogens (subs. Mogens og Karen).

Hvilket får mig til at tænke på: findes der en tommelfingerregel om at nævne
kunster før titel eller omvendt. Ovennævnte kan jo forståes på to måder, er
det Douen Mogens og Karen der spiller deres nummer "Junker", eller er det
Junker der spiller sit nye hit "Mogens og Karen"? - Her er det sidste det
rigtige.

--
venligst
Ralph

Fra : Koeffe

Dato : 31-05-04 15:49

> Junker med Karen og Mogens (subs. Mogens og Karen).

Okay. Er der et sted hvor man kan få lov at lytte til den?
Det er irriterende at Ugens Uundgåelige ikke har klip man kan lytte til.
Jeg har fundet ud af at det staves "Juncker"

> [...]
> Junker der spiller sit nye hit "Mogens og Karen"? - Her er det sidste det

Det kan løses ved at skrive:

Juncker - "Mogens og Karen". Så virker det lidt lettere at finde rundt i
efter min mening.

--
Koeffe