San Marino / Venedig
Fra : Thomas Forsberg

Dato : 31-05-04 12:40

Hej med jer

Vi skal til Italien om nogle få uger og skal både besøge San Marino og
Venedig begge byer/stater er jo som bekendt bilfri nogen som der kan
anbefale nogle gode steder evt. parkeringshuse hvor man kan smide bilen før
man skal ind til enten San Marino og Venedig ???

Evt. hvis der er andre spændende råd eller ting man skal se i de 2 byer

MVH
Thomas Forsberg

Fra : Klaus Hass

Dato : 31-05-04 14:45

"Thomas Forsberg" <darksaintREMOVE@bredband.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> man skal ind til enten San Marino og Venedig ???
>
> Evt. hvis der er andre spændende råd eller ting man skal se i de 2 byer

I San Marino kan du med fordel købe sprut, og butikker til dette formål
findes i mange afskygninger med et rigt udvalg.

Fra : Kristian

Dato : 31-05-04 15:45

Ved indkørslen til begge byer, er der flere parkeringshuse.
Kan ikke huske priserne, men det er ikke helt billigt at parkere i Venedig.

MVH

Kristian

Fra : Aksel

Dato : 31-05-04 21:49

> [...]
> man skal ind til enten San Marino og Venedig ???
>
> Evt. hvis der er andre spændende råd eller ting man skal se i de 2 byer

I Venedig er det meget dyrt at parkere i P husene, der er flere store P
områder mellem Mestre og Venedig, man sejler derfra ind til byen.

Hoteller i byen er også dyre, men hvis det kun er få overnatninger kan det
anbefales at bo i byen, alternativet er Mestre som er en af Europas
grimmeste industribyer.

http://www.hotelweb.dk/hotelcitysearch.php?city=VENICE&ccode=IT

Lido er bydelen mellem lagunen og havet.

Hilsen Aksel

Fra : Thomas Forsberg

Dato : 01-06-04 05:10

Når du siger dyrt hvad skal man så regne med at betale for en dags parkering
vi regner med at køre hjem igen om aftenen ???

MVH
T.F.

Fra : Aksel

Dato : 01-06-04 20:24

> Når du siger dyrt hvad skal man så regne med at betale for en dags
parkering
> vi regner med at køre hjem igen om aftenen ???

Jeg kan ikke huske det, jeg har sidst været der for et par år siden, jeg kan
bare huske at jeg syntes det var for dyrt.

Hilsen Aksel

Fra : Thomas Forsberg

Dato : 01-06-04 21:00

fino takker for svarene