Billeje i tyrkiet
Fra : Jimmi Wolff

Dato : 31-05-04 09:16

Hej NG

Er der nogen, com kender til priserne for at leje bil eller motorcykel i
tyrkiet??

Hos avis og diverse andre store selvskaber vil de have ca. 1500 kr for 3
dage. Kan det ikke gøres billiger??

M.V.H
Jimmi W.

Fra : elisabeth

Dato : 31-05-04 10:08

"Jimmi Wolff" <jimmi1311@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tyrkiet??
>
> Hos avis og diverse andre store selvskaber vil de have ca. 1500 kr for 3

Hej Jimmi
Nu ved jeg ikke, hvor du skal hen eller hvem du rejser med, men
www.tyrkieteksperten.dk lejer biler ud til noget lavere priser, end dem du
her angiver. Måske værd at kigge på....

Hilsen Elisabeth

Fra : Kjetil Rå Hauge

Dato : 31-05-04 11:05

F.eks. 24 EUR pr dag her. <http://www.krosrent.com/index_eng.htm>.
http://www.kiralikaraba.com/ har linker til utleiefirmaer.

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 31-05-04 13:37

> Hos avis og diverse andre store selvskaber vil de have ca. 1500 kr for 3
> dage. Kan det ikke gøres billiger??

Jeg lejede sådan en helt ny jeep for 200kr om dagen gennem det hotel jeg
boede på. Rejste med Tyrkieteksperten, så hvis det er dem du skal med, er du
godt stillet mht. leje af motorkøretøjer.

/Lars

Fra : Lars RejserNU.dk

Dato : 31-05-04 19:25

Hej Jimmy

Prøv Holidayautos de har altid en god pris

http://www.holidayautos.dk

Hilsen
http://www.RejserNU.dk

Fra : outzen

Dato : 31-05-04 19:28

> [...]
du
> godt stillet mht. leje af motorkøretøjer.
Hvor meget er så forsikret til den pris.
jesper

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 31-05-04 20:30

> Hvor meget er så forsikret til den pris.

Det var så vidt jeg husker med alt.... de har ret gode priser hos
tyrkieteksperten.