Email til TDC regningsservice
Fra : GJ

Dato : 30-05-04 18:57

Hejsa

Jeg er ikke helt klar over om min mail hører hjemme her eller I en af
internet grupperne?

Jeg mangler en email adresse til tdc regningsservice... (internet)

Hvis man går ind på tdc hjemmesiden kan man kun maile igennem nogle
formularer, og da jeg skal sende dokumentation (indscannet) for at abb
er betalt kan jeg ikke bruge dette.

Er der nogen der har en email adresse.? Eller ved hvor jeg kan finde
en?

Mvh Gitte

PS Har tidligere sendt denne til dk.forbruger da jeg ikke havde fundet
denne gruppe.....

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-05-04 00:45

GJ <nospamming@zwallet.com> skrev :

>Jeg er ikke helt klar over om min mail hører hjemme her eller I en af
>internet grupperne?

news:tele.internet havde været et bedre sted at spørge,
udbyderspecifikke bør stilles i interne grupper.

>Jeg mangler en email adresse til tdc regningsservice... (internet)

Ring 80808080 og spørg om de vil have dem som vedhæftet fil og
hvor de i givet fald skal sendes til eller om de foretrækker
gl.dags post.
--
Knud

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-04 06:53

On Mon, 31 May 2004 01:44:58 +0200 skrev Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> .

sletter svaret, og vil blot bringe en stor tak til en af dem der gør mit mørksyn
på usenet meget lysere...tak Knud !

VH Martin Østerberg

Fra : Niels Callesøe

Dato : 31-05-04 20:52

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Ring 80808080 og spørg om de vil have dem som vedhæftet fil og
> hvor de i givet fald skal sendes til eller om de foretrækker
> gl.dags post.

Det er nok en god ide at ringe direkte til 80808038. TDC er jo en
halvstor koncern, så selvom de flinke folk i omstillingen/hovednummeret
sikkert kan finde et svar, så tager det nok længere tid.

--
Niels Callesøe - dk pfy
Bogus virus warnings are spam. Reject them using Postfix:

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-05-04 22:11

"Niels Callesøe" <pfy@nntp.dk> skrev :

>Det er nok en god ide at ringe direkte til 80808038. TDC er jo en
>halvstor koncern, så selvom de flinke folk i omstillingen/hovednummeret
>sikkert kan finde et svar, så tager det nok længere tid.

Sikkert, men de kan fortælle dig, hvilket nummer du skal bruge og
endda stille dig om.
--
Knud

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-05-04 10:39

On Sun, 30 May 2004 19:57:15 +0200, GJ <nospamming@zwallet.com> wrote:

> [...]
>er betalt kan jeg ikke bruge dette.
>
>Er der nogen der har en email adresse.? Eller ved hvor jeg kan finde

Kan du ikke ringe og snakke med dem? TDC er jo forholdsvis hurtige på
telefonerne.. Og hver medarbejder har da også en email adresse, hvis
du skal sende til dem..

Det har jeg også været ude for, ved TDC mobil regningsservice, hvor
jeg emailede en indscannet kontrakt, da forhandleren havde rettet i
kontrakten som TDC fik... Det ventede hun gerne 10 minutter på, før
jeg fik scannet kontrakten.