London
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 29-05-04 17:55

Hejsa!
En Londontur er under opsejling (juli) - kender I et billig godt
hotel/lejlighed, som er til at overkomme rent prismæssigt.

En lejlighed i det indre London ville være super - men det er jo nok
umuligt. Er der ikke et bytte_ferie_bolig_sted på nettet. Synes jeg så et
for et par år siden.

Hilsen Bo

Fra : Louise Fogt

Dato : 29-05-04 18:29

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> skrev i en meddelelse
kender I et billig godt
> hotel/lejlighed, som er til at overkomme rent prismæssigt.

Vi har netop bestilt overnatning på Monopole Hotel, så vi har ikke været der
endnu, men det er tidligere blevet anbefalet i gruppen. Det ligger ret godt
og vores kriterier var at det skulle være billigt og med bad og toilet på
værelset. Det koster £ 45 for en nat i dobbeltværelse. Vi skrev en mail og
fik svar næsten med det samme!

www.monopolehotel.freeserve.co.uk

Ellers tag en søgning på google groups - spørgsmålet har været oppe
adskillige gange før!

Mvh.

Louise

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 29-05-04 22:25

Hej

Prøv at søg her www.hrs.com

Denne side er god til at finde tilbud

Mads Vestergaard

Fra : Alice M

Dato : 29-05-04 23:37

Min kæreste og jeg var i London i Marts måned.

Vi boede på Oxford Hotel ved Earls Court (25 meter til undergrunden).
Vi gav 500 kr pr nat i dobbeltværelse med eget bad. Dog toilet på gangen.
Det var udmærket og inklusiv okay morgenmad.

Hotellet kan ses på Kilroy's hjemmeside.

Alice M

Fra : Dalby Mikkelsen

Dato : 08-06-04 00:35

Boligbytte: www.homeexchange.com
Det har vi gode erfaringer med, - og på et tidspunkt lavede vi faktisk en
dansk version af introduktionssiderne for dem: www.boligbytte.com

Vedrørende hotel i London, er der en mulighed her:
www.priceline.com
Her kan man byde en pris på et hotelværelse. Prøv med $60-65 + gebyr for
dobbeltværelse. Det giver sandsynligvis resultat.
Men man skal betale, straks man byder, og man er nødt til at påstå, at ens
adresse er hjemmehørende i en amerikansk stat.

Men det virker!

Mvh
Erik