"oye oye"
Fra : Thomas Forsberg

Dato : 29-05-04 16:40

Hørte igår en sang i radion noget gangster lignender noget hvor de synger
"oye oye" nogen som kan hjælpe med en tittel eller kunstner ???

MVH
T.F.

Fra : Krumme

Dato : 29-05-04 18:16

The Streets - Don't mug yourself??

mvh:
Krumme

Fra : Thomas Forsberg

Dato : 29-05-04 19:20

kunne godt være den er den sådan lidt gangster agtig?? må vi se når jeg får
konsulteret pladeousheren på tirs.

MVH
T.F.

Fra : Thomas Forsberg

Dato : 29-05-04 20:23

fandt en lille bid af den du snakkede om og det er ikke den desværre.....

Fra : Mads TJ

Dato : 30-05-04 09:13

> Hørte igår en sang i radion noget gangster lignender noget hvor de synger
> "oye oye" nogen som kan hjælpe med en tittel eller kunstner ???

Usher - Yeah??

Fra : steffen martin

Dato : 30-05-04 09:34

Mads TJ" <ingen@mail.overhoved.et> skrev i en meddelelse
> [...]

Det må være The Streets, men nok en af hans [jep, det er en han] andre sange
[dvs. ikke 'Don't mug yourself'] fra det første album. Trust me, lyt første
album igennem og du finder den.
Troede dog ikke den blev spillet i radioen, men god smag :)

Steffen
--
Artist Steffen Martin, odense, denmark
www.steffenmartin.dk

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 30-05-04 10:28

> [...]
første
> album igennem og du finder den.
> Troede dog ikke den blev spillet i radioen, men god smag :)

Jeg hørte faktisk noget der mindede om gangsta-rap i radioen forleden, hvor
oy oy oy tydelig indgik, og det var _ikke_ Streets. Lige præcis derfor bed
jeg nemlig mærke i det...
Det har formentligt været den sang, der efterlyses her i tråden, men havd
den hed - eller blot hvornår jeg hørte den - kan jeg desværre ikke huske.

Mvh Mikkel

Fra : Thomas Forsberg

Dato : 30-05-04 10:32

Syntes jeg har kigget samtlige hitlister igennem menm uden held
karrierekanonen tjeklisten mads og monopolet monkeybuisness
www.hit-listen.dk ingen steder er den at finde

MVH
T.F.