Århusbiograf?
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 29-05-04 10:21

En af mine webgæster mener at kunne huske en Kino-biograf som engang
lå i Stenkildeparken ved Ormslevvej i Viby J.

Kender nogen af jer noget til den?

--
Forbindtligst:
Jørgen www.emiGrandt.dk

Fra : Kurt Hansen

Dato : 29-05-04 14:17

Den Sat, 29 May 2004 11:21:06 +0200, skrev Jørgen Grandt:

>En af mine webgæster mener at kunne huske en Kino-biograf som engang
>lå i Stenkildeparken ved Ormslevvej i Viby J.
>
>Kender nogen af jer noget til den?

Er det den her?:
http://www.aakb.bib.dk/lokhist/aarhleks/r00396.htm

Venlig hilsen
Kurt Hansen
kurt/snabel-a/towle/punktum/dk

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 29-05-04 17:25

Kurt Hansen skrev:

> Er det den her?:
> http://www.aakb.bib.dk/lokhist/aarhleks/r00396.htm

Tak - men desværre nej. Dén biograf har jeg tjek på:
http://www.grandt-aarhus.dk/Aarhus/aarhusbiffer.htm

Mvh.: Jørgen