S: autocamper med 4 soveplads
Fra : Michael

Dato : 28-05-04 19:28

VW Transporter, '88, km 163.000, c.lås, træk, Højtag (Reimo), køkken,
køle/varmeskab. indrettet som camping, 7 personer, 1 år t.syn. personbil/båd
kan indgå handlen
kr. 30.000

2800 Lyngby

Fra : Emil Jensen

Dato : 29-05-04 01:34

> VW Transporter, '88, km 163.000, c.lås, træk, Højtag (Reimo), køkken,
> køle/varmeskab. indrettet som camping, 7 personer, 1 år t.syn.
> [...]

Jeg byder en tom 1½liters Faxe Kondi flaske og en tom Cocioflaske.

(Salg og køb foregår i markedsgrupperne, i dit tilfælde nok
dk.marked.privat.camping + dk.marked.privat.bil)

Mvh

Emil