Metallica Enter sandman "rapmix"?
Fra : Sørensen

Dato : 28-05-04 17:34

...hørte jeg i radioen på dagen for koncerten, onsdag. Kørte på selve det
fede riff hele tiden, med en kvindelig rapper...nogen der ved, hvem og
hvad???
psørensen

Fra : Peter Juhl

Dato : 28-05-04 17:37

Sørensen wrote:

> ..hørte jeg i radioen på dagen for koncerten, onsdag. Kørte på selve det
> fede riff hele tiden, med en kvindelig rapper...nogen der ved, hvem og
> hvad???

Åh gud - nej.

/Peter

Fra : Sørensen

Dato : 28-05-04 19:28

> Åh gud - nej.

Nogen der har et seriøst svar???

/psørensen

Fra : bettersexinc

Dato : 28-05-04 20:32

> Nogen der har et seriøst svar???
>
> /psørensen

Nogen der har et seriøst spørgsmål

bsi

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 29-05-04 12:07

The weakest link "Sørensen" <removepbs@adslhome.dk>, dared to write
this anyway:

>Nogen der har et seriøst svar???
>
>/psørensen

Ja. Hun skulle have en kugle for panden.

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 28-05-04 22:02

> ..hørte jeg i radioen på dagen for koncerten, onsdag. Kørte på selve det
> fede riff hele tiden, med en kvindelig rapper...nogen der ved, hvem og
> hvad???
> psørensen

Højst sandsynligt er det battlemixet "Enter the bitch", der er et mix mellem
Missy Elliott - She's a bitch og Metallica - Enter Sandmen.

/Troels

Fra : Sørensen

Dato : 29-05-04 10:32

> Højst sandsynligt er det battlemixet "Enter the bitch", der er et mix
mellem
> Missy Elliott - She's a bitch og Metallica - Enter Sandmen.

Dejligt - tak for et seriøst svar.
Psørensen