Metallica i parken - meninger?
Fra : Frank Sørensen

Dato : 27-05-04 11:38

Hey

Jeg var til koncerten igår aftes og må indrømme at det var en koncert til
historie bøgerne Den stemning der var inde i parken var helt fantastisk.
Jeg kan godt gå med til at lyden ikke var af højeste kvalitet. Men sådan er
det jo med parken desværre. Jeg synes de gav mere en fuld valuta for
pengene. Og som mange års metallica fan blev jeg bestemt ikke skuffet
tværtimod osse selvom jeg havde skyhøje forventninger inden

Hvad mener I andre om koncerten?

Mvh
Frank Sørensen

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-05-04 11:41

Frank Sørensen wrote:
> [...]
> Jeg kan godt gå med til at lyden ikke var af højeste kvalitet. Men sådan er
> det jo med parken desværre. Jeg synes de gav mere en fuld valuta for

Var det med eller uden tag på? Jeg har oplevet glimrende lyd i Parken
uden tag på.

/David

Fra : MVJ

Dato : 27-05-04 11:49

Det var med tag. Selv stod jeg i foreste pit og der syntes jeg lyder var
helt perfekt ved Metallica. Ved Lost prophets og Slipknot var den tilgengæld
utrolig dårlig.

MVH
MVJ

Fra : Peter Theglev

Dato : 27-05-04 11:52

MVJ wrote:
> [...]
> helt perfekt ved Metallica. Ved Lost prophets og Slipknot var den tilgengæld

Jeg havde også en positiv oplevelse - jeg stod foran mixeren, og der var
lyden sgu' ganske hæderlig. Men - gik man blot 20 meter bagud, ændrede
den sig radikalt til en gang bulder og brag. Godt jeg ikke sad på
tribunerne!

/Peter

Fra : Frank Sørensen

Dato : 27-05-04 12:02

> Godt jeg ikke sad på
> tribunerne!

Jeg sad på tribunen.. Fona tribunen nedre C.. Og vil give jeg ret i at lyden
under opvarmnings bandene var ganske forfærdelig. Men synes dog metallica
lyden var hæderlig.. Heldigvis

Mvh
Frank Sørensen

Fra : Morten Bowman

Dato : 27-05-04 13:15

On Thu, 27 May 2004 13:02:23 +0200, "Frank Sørensen"
<frank2@tdc*spam_nej_tak*adsl.dk> wrote:

>Jeg sad på tribunen.. Fona tribunen nedre C.. Og vil give jeg ret i at lyden
>under opvarmnings bandene var ganske forfærdelig. Men synes dog metallica
>lyden var hæderlig.. Heldigvis

Jeg sad også på tribunen nedre A og må sige at lyden var pisse dårlig. Så
dårlig at man burde kunne få pengene igen.
Metallica gav som altid 120% af sig selv - og lidt til! Forrygende sætliste
og kanon stemning.
Men lyden trak så meget ned at jeg var i rigtig dårligt humør bagefter. Lars
lød til at spille på trommer inde på Rådhuspladsen!!

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : BettinaP

Dato : 01-06-04 13:44

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in message

> [...]
Lars
> lød til at spille på trommer inde på Rådhuspladsen!!

Enig. Jeg stod så på planen, men er desværre ikke særlig høj og kan ikke
holde ud at stå helt oppe foran, så lyden ude i siden ca. midt på plænen var
ufattelig ringe og jeg var mega-ærgelig da jeg tog derfra. Når man nu ved,
at Metallica er et af de bedste live-bands man kan komme i nærheden at, så
er det altså sørgeligt at et tag skal ødelægge en oplevelse der (måske) ku
ha nærmet sig Gentofte Stadion for mange år siden. ØV! sir jeg bare
Man må da kunne hænge noget larm-dæmpning op til at tage det værste skrammel
eller noget? Det har jeg ikke forstand på overhovedet, men det må da være
muligt

BettinaP

Fra : MVJ

Dato : 27-05-04 13:18

Jeg vil da også gerne lige tilføje at det var en helt fantastisk MetallicA
koncert.

MVH
MVJ

Fra : Jacob

Dato : 28-05-04 14:14

On Thu, 27 May 2004 12:48:50 +0200, MVJ wrote:

>Ved Lost prophets og Slipknot var den tilgengæld utrolig dårlig.

Hørt! Det var en laaang ventetid, men det var det hele værd bagefter.
Så intimt og personligt nede foran!

Er der egentligt nogle herinde overhovedet der synes at Lost Prophets var
godt? Hvordan kan man synes det?

Hvad med slipknot? Jeg ved de er et stort band men set fra min side var det
helt til grin. Jeg er ikke til den slags "musik" men selvom jeg prøvede at
tage det seriøst var det altså svært.

-Jacob

Fra : zcully

Dato : 27-05-04 13:53

"Frank Sørensen" <frank2@tdc*spam_nej_tak*adsl.dk> wrote in message
> [...]
> pengene. Og som mange års metallica fan blev jeg bestemt ikke skuffet
> tværtimod osse selvom jeg havde skyhøje forventninger inden

Ja det var en fed koncert. Men blev alligevel skuffet. Syntes både de
spillede for kort og lige lovligt tight. Rutine mæssigt... Men det kan også
være mine extremt høje forventninger der gjorde at jeg kun kunne blive
skuffet.
Jeg så den i Tyskland sidste år. Der var meget mere gang i den og de
spillede længere. Mindede på sin vis meget om Cunning stunts koncerten.

Syntes der var mere tryk på Slipknot. Der var dæleme gang i den.
Hvad var sætlisten iøvrigt?

/Zcully

Fra : Peter Juhl

Dato : 27-05-04 15:04

zcully wrote:

> Syntes der var mere tryk på Slipknot. Der var dæleme gang i den.
> Hvad var sætlisten iøvrigt?

Det var et fedt sæt og de trykkede den totalt af, men man skulle dælme
tæt på scenen for at det hele ikke lød ad helvede til - Jeg er lidt
usikker på hele rækkefølgen og der mangler også et eller to numre:

742617000027
???
Duality
Eyeless
??? (Tror det var The Virus Of Life)
Wait And Bleed
Heretic Anthem
Spit It Out
People=Shit
Surfacing

/Peter

Fra : zcully

Dato : 28-05-04 22:58

"Peter Juhl" <spam.min@postkasse.com> wrote in message

> [...]
> tæt på scenen for at det hele ikke lød ad helvede til - Jeg er lidt
> usikker på hele rækkefølgen og der mangler også et eller to numre:

Kan det ikke have været "the blister exists" der kommer imellem her?
Syntes jeg det lød som??

/Zcully

Fra : Peter Juhl

Dato : 28-05-04 23:18

zcully wrote:

> Kan det ikke have været "the blister exists" der kommer imellem her?
> Syntes jeg det lød som??

Det tror jeg du har ret i.

Iøvrigt (Vol. 3) en superstærk skive, som bare bliver bedre og bedre for
hver gennemlytning - jeg glæder mig til de headliner deres egen tour
snart.

/Peter

Fra : zcully

Dato : 29-05-04 12:15

> [...]
>
> Iøvrigt (Vol. 3) en superstærk skive, som bare bliver bedre og bedre for
> hver gennemlytning - jeg glæder mig til de headliner deres egen tour

Ja tak Det bliver konge.
"The blister..." er forøvrigt på heavy nabo terror rotation i øjeblikket.
Jeg er vild med de trommer he he.

Og ja Vol. 3 bliver bare federe og federe. Godt man ikke er anmelder. Så kan
man skrive en anmeldelse hver uge og lægge en stjerne til hver gang

/Zcully

Fra : Martin Helbo

Dato : 28-05-04 08:31

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Syntes der var mere tryk på Slipknot. Der var dæleme gang i den.
> Hvad var sætlisten iøvrigt?

Jeg kendte ikke meget til Slipknot, og deres show i Parken fik ikke mig til
at kende mere til dem. Mest pga. lyden der var være end hvis de havde
spillet i et badeværelse. Jeg stod ved siden af pulten, og kunne næsten ikke
skelne sangene fra hinanden så mudret var det.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Jackie

Dato : 27-05-04 14:11

"Frank Sørensen" <frank2@tdc*spam_nej_tak*adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pengene. Og som mange års metallica fan blev jeg bestemt ikke skuffet
> tværtimod osse selvom jeg havde skyhøje forventninger inden

Jeg stod på plænen et godt stykke tilbage, og jeg synes simpelthen lyden var
elendig. Til Slipknot var det umuligt at høre hvad der egentlig blev
spillet, og til Metallica blev det en smule bedre, men absolut ikke godt
nok. Det skal dog ikke røre ved at Metallica igen leverede en god koncert,
bare synd at det skulle foregå i Parken. Dog kan den ikke overgå koncerten
på Roskiled sidste år...

Første og sidste gang jeg har været til koncert i Parken...(Hørte godt nok
rygter om at lyden er meget bedre uden tag på).

Jackie

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 27-05-04 14:34

"Frank Sørensen" <frank2@tdc*spam_nej_tak*adsl.dk> wrote

> Hvad mener I andre om koncerten?

Jeg er lige kommet hjem fra København og fra en rigtig fed koncert, synes
jeg.
Det lykkedes mig at kæmpe mig op til forreste række på plænen, selvom det
tog mig en halv times tid :) - (men kom selvfølgelig ikke ind i den
aller-forreste pit, hvor der iøvrigt stod en masse, der overhovedet ikke så
ud, som om de var til Metallica koncert. Noget ringe, synes jeg. Så lad da
os andre frådende fans komme frem.. nå, nok om det :) - men som sagt. På
første række på plænen var lyden super god hele vejen igennem.

Jeg ville også gerne ha' haft et længere set, men var på den anden side
totalt tappet for energi til sidst.

Fed, fed oplevelse, men kan da allerede nu godt sige, at jeg ikke vil se dem
i Parken igen. Flere af mine kammerater stod længere tilbage på plænen, og
brokkede sig fælt over lyden.

Og så lige en allersidste ting. Scenen (altså den nederste del) kunne godt
ha' været hævet en smule mere end den var, så udsynet var godt for alle på
plænen.

- Dennis

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 27-05-04 16:30

"Frank Sørensen" <frank2@tdc*spam_nej_tak*adsl.dk> wrote in
news:40b5c4f6$0$186$edfadb0f@dread11.news.tele.dk in dk.kultur.musik:

> [...]
> mere en fuld valuta for pengene. Og som mange års metallica fan blev
> jeg bestemt ikke skuffet tværtimod osse selvom jeg havde skyhøje

Jeg havde en superfed koncert, og synes at de leverde varen til fuld
tilfredshed. Jeg var også en af de heldige der stod i pitten helt oppe
foran, og der var der ikke noget i vejen med lyden.
Det var meget tæt på at komme op på siden af Roskilde sidste år, men der
manglede lige 1 % energi. Men det er altså småting der er tale om :-].
Jeg har stadig ikke fået armene helt ned.

/Søren Hjelholt

Fra : Kong Kent

Dato : 27-05-04 16:33

"Søren Hjelholt" <hjelholt@_nospam_mail.dk> wrote in message
> [...]
> Det var meget tæt på at komme op på siden af Roskilde sidste år, men der
> manglede lige 1 % energi. Men det er altså småting der er tale om :-].

Helt og aldeles enig. Stod også helt fremme i pitten, med brystet mod
gitteret, og havde en fed, fed oplevelse.

> Jeg har stadig ikke fået armene helt ned.

Heller ikke her. Den koncert var, som du siger, næsten lige så god som
Roskilde sidste år. SUPER!!

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : John Doe

Dato : 27-05-04 16:44

> [...]
> pengene. Og som mange års metallica fan blev jeg bestemt ikke skuffet
> tværtimod osse selvom jeg havde skyhøje forventninger inden

Halløj

Jeg sad på øvre C.. Fuck de fyrede den af og leverede et fedt show, men
lyden......

Naturligvis kom jeg hjemmefra uden mit kamera.. Er der ikke nogen, der vil
uploade deres 'høst' i dk.binaer eller et andet sted? Mange tak

JOhn

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 27-05-04 18:17

On Thu, 27 May 2004 17:44:09 +0200, "John Doe" <Nowhere@noplace.net>
wrote:

>Naturligvis kom jeg hjemmefra uden mit kamera.. Er der ikke nogen, der vil
>uploade deres 'høst' i dk.binaer eller et andet sted? Mange tak
>
>JOhn

Kig på musik.dk der ryger de første af mine skud op inden så længe,
og i løbet af i morgen er der en del flere på min hjemmeside

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 27-05-04 18:22

On Thu, 27 May 2004 19:17:21 +0200, Jacob Dinesen
<j@*RE*cob*MO*dinese*VE*n.net> wrote:

>Kig på musik.dk der ryger de første af mine skud op inden så længe,
>og i løbet af i morgen er der en del flere på min hjemmeside

....som er foto.jacobdinesen.net

Fra : Jakob Fromm

Dato : 27-05-04 18:59

> Jeg var til koncerten igår aftes og må indrømme at det var en koncert til
> historie bøgerne Den stemning der var inde i parken var helt
fantastisk.

Er selv kommet hjem idag, og må sige at det var en monster fed koncert. Stod
selv i pitten og havde en kanont udsyn til scenen. Metallica leverede en
super præstation, og man er nok blevet lidt mere fan end jeg allerede var i
forvejen (men helt op på Maiden's niveau kommer de jo aldrig, smag og
behag). Blev meget positivt overrasket over Slipknot, som jeg havde en del
positive forventninger til i forvejen, men den energi de leverede på scenen
var ubeskrivelig, og folk blev ihvertfald varmet op. Lostprophets var ikke
værd at skrive hjem om, lyden var simpelthen for ringe til at jeg kunne
finde hoved eller hale i hvad de sang. En gestus som gør at jeg mister
respekten for et upcoming band, var især da den ene (?) guitarist spyttede
ad publikum, det kan godt være at folk står med den lange finger af dem (og
hvorfor egentlig, der er ingen der tvinger dem til at stå og lytte), men det
må man sku være stor nok til at kapere. Metallica's sætliste var godt
udvalgt, og der var en god variation mellem"stille" numre, og dem med masser
af energi. Introen til "one" var helt ubeskrivelig, og fik virkeligt
gåsehuden til at komme frem. En anden sjov episode var da strømmen til
musikken gik, og vi fik et glimt af Rob's cirkusevner, godt hjulpet af Lars.
Det er superfedt når man kan se at et band virkligt elsker at stå på scenen
og trykke den af.

Alt ialt står koncerterne (de 2 af dem) som rigtigt gode minder, og vil sent
blive glemt (mon ikke man skal et smut forbi livemetallica.com og spytte
penge efter en optagelse
af koncerten ? ).

> [...]
> pengene. Og som mange års metallica fan blev jeg bestemt ikke skuffet
> tværtimod osse selvom jeg havde skyhøje forventninger inden

Lyden hvor jeg stod (pitten, ca. 10-15 meter fra scenen, omkring midten) var
ganske udemærket under metallica. Dog svigtede lydteknikeren arbejde totalt
under lostprophets, og delvist under Slipknot. Men det er vel hvad man kan
forvente når der er så stort et areal der skal spilles op.

> Hvad mener I andre om koncerten?

Read above

> Mvh
> Frank Sørensen

/Fromm

Fra : Jacob E.

Dato : 27-05-04 21:49

Frank Sørensen wrote:

> Hvad mener I andre om koncerten?

Jeg synes det var for højt...

Jacob,
Østerbrogade 153,
København.

Fra : Ironi

Dato : 27-05-04 23:05

"Jacob E." <sp@mmerdie.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg synes det var for højt...
>
> Jacob,
> Østerbrogade 153,
> København.

ROFLMAO!

Fra : Martin Helbo

Dato : 28-05-04 08:38

"Frank Sørensen" <frank2@tdc*spam_nej_tak*adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad mener I andre om koncerten?

Ikke helt på højde med Roskilde hvor lyden var langt bedre. Men ellers en
kanon koncert med den fedeste setliste (manglede lige harvester og tools).
Fed idé med de fire storskærme og kameraet ved stortrommen.

Én ting der dog irreterer mig. Hvad lavede alle de nik og jay popdrenge oppe
foran? Mon ikke de var taget til den forkerte koncert?

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 28-05-04 10:04

"Martin Helbo" <helbo@NOSPAMthedude.dk> wrote in
news:40b6ec81$0$3051$14726298@news.sunsite.dk in dk.kultur.musik:

> Én ting der dog irreterer mig. Hvad lavede alle de nik og jay popdrenge
> oppe foran? Mon ikke de var taget til den forkerte koncert?

Det er da ikke sikkert, man behøver vel ikke iturevne cowboybukser og en
metallica t-shirt fra før 1988, for at være fan af musikken. :-]
Man kan selvfølgligt godt gøre noget for at falde ind i stemningen, men
nogen er ligeglade, og det er fint med mig. Det er jo musikken der trækker
folk til. Jeg synes tværtimod at det er fedt at "nik og jay" drengene også
kan li' musikken, og kan synge / råbe med på alle de gamle numre, sammen med
os andre.

/Søren Hjelholt (Der trods alt selv kun er 24)

Fra : -V-

Dato : 28-05-04 15:57

Søren Hjelholt wrote:

> Det er da ikke sikkert, man behøver vel ikke iturevne cowboybukser og
> en metallica t-shirt fra før 1988, for at være fan af musikken. :-]

Hvilket leder mig til spørgsmålet:

"Hvornår var du til din først Metallica-koncert?" - som måske burde stå i
en tråd for sig, men here goes.

Min første var i forbindelse med Justice-pladen, tror det var i '88, men kan
også have været i '89, afhængigt af udgivelsestidspunktet.

KB Hallen med Fates Warning som opvarmning.

Hvad med jer andre?

-V-

Fra : Kong Kent

Dato : 28-05-04 16:25

> [...]
kan
> også have været i '89, afhængigt af udgivelsestidspunktet.
>
> KB Hallen med Fates Warning som opvarmning.

Ork. Jeg er en total newbie i den sammenhæng. Hørte først Metallica live
tilbage i 1996, hvor mødommen blev brudt en november aften i Forum (d. 26.),
og har siden hørt dem på Roskilde sidste år og for tredje gang i Parken for
et par dage siden. 3 gange indtil videre... personligt alt for lidt, men man
skal jo starte ét eller andet sted

PS: Har fortrinlige undskyldninger for at misse dem i '97 på Christiania,
samt '99 på Roskilde *GG*

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 31-05-04 14:56

> Hvad med jer andre?

Jeg indrømmer da gerne at jeg så dem første gang live på ROskilde i '99,
burde nok have været med i 96 i forum, men kom det ikke.
Og for at svare på et andet spørgsmpl, Nej jeg ejer ikke engang en metallica
t-shirt. Med det betyder ikke at jeg synes mindre om musikken end dem der
gør.

/Søren

Fra : Ironi

Dato : 31-05-04 15:51

"Søren Hjelholt" <hjelholt@_nospam_mail.dk> skrev i en meddelelse

> Og for at svare på et andet spørgsmpl, Nej jeg ejer ikke engang en
metallica
> t-shirt.

Om så det var en Corrs t-shirt ville jeg ikke eje den!
Det er kun små børn/umodne teenagere eller folk med psykiske problemer, som
kan finde interesse i at eje sådan noget!

Fra : Propellen

Dato : 01-06-04 20:34

On Mon, 31 May 2004 16:51:12 +0200, "Ironi" <@> wrote:

>Om så det var en Corrs t-shirt ville jeg ikke eje den!
>Det er kun små børn/umodne teenagere eller folk med psykiske problemer, som
>kan finde interesse i at eje sådan noget!

Folk der har Ironi <@> som nick skulle smides i lænker & stenes til
døde!

--
/Prop

Propellen(snabela)SoftHome(punktum)Net

Fra : Ironi

Dato : 01-06-04 21:42

"Propellen" <not@Valid.Invalid> skrev i en meddelelse

> Folk der har Ironi <@> som nick skulle smides i lænker & stenes til
> døde!

Hvorfor?
Er det for slemt for dig at læse sandheden?
Vil du have en kiks?

Fra : Otto J.

Dato : 28-05-04 10:54

Jeg så at forside på Ekstra Bladet antydede en ret positiv anmeldelse, men
jeg fik ikke købt bladet. Er der nogen der kan komme med et hurtigt resumé,
og ikke mindst fortælle hvem der har skrevet anmeldelsen? (Jeg har en pointe
med det, det er ikke fordi jeg stoler mere på EB end på jer, bare rolig!)

Mvh. Otto

Fra : Kong Kent

Dato : 28-05-04 16:23

> [...]
pointe
> med det, det er ikke fordi jeg stoler mere på EB end på jer, bare rolig!)

Jeg har skam EB, og de gav koncerten 5 ud af 6 stjerner. Det var den
berygtede Thomas Treo, der for en gangs skyld lirede en positiv anmeldelse
af sig, selvom hans skarpe tunge naturligvis fik lov til at rulle henover
Don Ø's forfærdelige containerlyd i Parken, hvilket var helt berettiget.

Selv stod jeg helt oppe foran med brystet mod hegnet, og stod således kun
knap 2 m. fra bandet, og fik således ikke ekkoet i nakken, eller blev
forstyrret af kedelig lyd. For mig var oplevelsen sublim, men for mange
andre, inkl. dem med siddepladser på tribunerne, havde vist en lidt anden
fornemmelse. Men Treo var 'spot on' i hans anmeldelse af koncerten som
fuckin' fed, og Metallica leverede varen, som altid!

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Otto J.

Dato : 28-05-04 17:00

> [...]
> Don Ø's forfærdelige containerlyd i Parken, hvilket var helt berettiget.

Det var lige det jeg fiskede efter. Jeg erindrer at samme Thomas Treo for
nogle år siden anmeldte en anden Metallica koncert i parken, hvor han
rakkede dem heftigt ned, og blandt andet skrev noget i retning af at Lars
Ulrich ikke kan spille trommer og aldrig har kunnet det... Tja, man har vel
et standpunkt til man tager et nyt...

> [...]
> fornemmelse. Men Treo var 'spot on' i hans anmeldelse af koncerten som
> fuckin' fed, og Metallica leverede varen, som altid!

Jeg må desværre prioritere mine koncert-penge, ikke mindst da
transport-udgifterne også lige skal indregnes, så jeg tog til Clapton i
stedet for... Du behøver ikke sige hvad du mener om dén prioritering

Mvh. Otto

Fra : Kong Kent

Dato : 28-05-04 17:37

> [...]
> rakkede dem heftigt ned, og blandt andet skrev noget i retning af at Lars
> Ulrich ikke kan spille trommer og aldrig har kunnet det... Tja, man har

Det kan ikke have været i Parken, for der har de aldrig spillet før. Måske
Roskilde '99 ?

> Jeg må desværre prioritere mine koncert-penge, ikke mindst da
> transport-udgifterne også lige skal indregnes, så jeg tog til Clapton i
> stedet for... Du behøver ikke sige hvad du mener om dén prioritering

*hehe* Vi lever heldigvis i en verden hvor der som regel er plads til
forskelligheder, omend hvis jeg havde været fundamentalist, var du jo nok
røget på hjul og stejle for den prioritering!

PS: Jeg synes selv Slowhand er cool. Men Metallica er nu, i min verden, for
godt til at lade gå forbi min næse.

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Otto J.

Dato : 28-05-04 17:53

> Det kan ikke have været i Parken, for der har de aldrig spillet før. Måske
> Roskilde '99 ?

Så husker jeg forkert. Jeg er rimelig sikker på det ikke var i Roskilde, men
jeg kan jo tage fejl. Jeg synes bare det er morsomt at en mand der godt kan
lide at kalde sig selv seriøs anmelder kan sige så modstridende ting om
samme band, specielt når han ikke nøjes med at udtale sig om én aftens
performance, men om bandets evner generelt.

Mhv. Otto

Fra : Kong Kent

Dato : 28-05-04 18:08

> Så husker jeg forkert. Jeg er rimelig sikker på det ikke var i Roskilde,
men
> jeg kan jo tage fejl.

Det tror jeg du gør, for jeg mener heller ikke det var Roskilde '99.

> [...]
> samme band, specielt når han ikke nøjes med at udtale sig om én aftens
> performance, men om bandets evner generelt.

Kan det have været da han anmeldte den seneste skive "St.Anger" sidste
forår? Der mener jeg han gav den en ret hård medfart, og jeg synes at kunne
huske noget om det du skrev, at han kritiserede Lars for ikke at kunne
spille trommer osv... synes det ringer et eller andet sted, men har ikke
lige et url...

Og ja, det er altid sjovt at se anmeldere vende på en tallerken

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Otto J.

Dato : 28-05-04 18:29

> [...]
> huske noget om det du skrev, at han kritiserede Lars for ikke at kunne
> spille trommer osv... synes det ringer et eller andet sted, men har ikke

Nej, det var før det. Når jeg tænker mig om, så var der noget med at
brandvæsenet rykkede ud ved en fejl, fordi arrangørerne havde glemt at
fortælle dem om det fingerede uheld på scenen, så det må have været på den
tour hvor Cunning Stunts er fra. Men det kan nemt være at jeg blander nogle
ting sammen...

Mvh. Otto

Fra : Otto J.

Dato : 28-05-04 18:33

> [...]
> fortælle dem om det fingerede uheld på scenen, så det må have været på den
> tour hvor Cunning Stunts er fra. Men det kan nemt være at jeg blander

Forum '96?

Mvh. Otto

Fra : Kong Kent

Dato : 28-05-04 18:36

"Otto J." <hifiotto@hotmail.com> wrote in message
> nogle
>
> Forum '96?

Det passer i hvert fald 112% med det med brandmændene, da arrangørerne ikke
havde fået fortalt brandinspektørerne om det show en af tour-drengene lavede
i en snor og i lys lue *GG*

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Jacob

Dato : 28-05-04 22:35

On Fri, 28 May 2004 19:32:58 +0200, Otto J. wrote:

> Forum '96?

Jep. Min far skulle hente os derinde og han var lidt rystet Han hørte
jo kun alle bragene og så kun brandbilerne.

-Jacob

Fra : Ironi

Dato : 28-05-04 21:42

"Otto J." <hifiotto@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg må desværre prioritere mine koncert-penge, ikke mindst da
> transport-udgifterne også lige skal indregnes, så jeg tog til Clapton i
> stedet for... Du behøver ikke sige hvad du mener om dén prioritering

Respekt herfra!