Domæne .fo
Fra : jfo

Dato : 27-05-04 11:24

Hej.

Jeg har et domæne der hedder nogetmed.dk.
Nu vil jeg gerne have samme domænenavn men med .fo.

Føroya Tele skal have 1325.- i oprættelse + 66.- kr. pr. md.
b-one kan af en eller anden årsag ikke hjælpe med .fo domænet. De er ellers
meget billigere.

Kan jeg købe domænet uden om Føroya Tele ?

-JFO

Fra : Morten Davidsen

Dato : 27-05-04 11:38

"jfo" <fossadun@yahoo.com> skrev i en meddelelse
[snip en masse tekst]

> Kan jeg købe domænet uden om Føroya Tele ?
Jeg ved det ikke, men du kan prøve at læse mere her:
http://www.nic.fo/index.asp?ID={6447D8B2-CD6B-4A49-8E79-D1AE84F4410A}

(har ikke gidet selv at sætte mig ind i det)

/MD

Fra : jfo

Dato : 27-05-04 15:02

Tak. Her står det jo...som jeg frygtede er det dyrt:

1200,- dkr. i oprættelse og 600,- om året.

I forhold til et .dk domæne hos b-one der koster
90,- i oprættelse og 108,- om året.

Fra : Peter Larsen

Dato : 27-05-04 14:56

jfo wrote:

> Tak. Her står det jo...som jeg frygtede er det dyrt:
>
> 1200,- dkr. i oprættelse og 600,- om året.

ja?

> I forhold til et .dk domæne hos b-one der koster
> 90,- i oprættelse og 108,- om året.

+ moms går jeg ud fra.

"Det var dyrt", sagde hunden..

--
regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk

Fra : Daniel Stjernholm

Dato : 28-05-04 20:50

On Thu, 27 May 2004 15:55:58 +0200, Peter Larsen <mail@czar.dk> wrote:

>"Det var dyrt", sagde hunden..

Næ, jfo ved bare ikke, hvad han taler om. Det han snakker om, er selve
webhotellet man køber hos B-One.

jfo: et .dk domæne koster 60 kroner om året, og oprettelsen koster så
godt nok 90 hos b-one - det beløb dækker over både .dk-domain og
webhotel.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Daniel Stjernholm Andersen