Hercules MX serie...
Fra : Lars

Dato : 02-05-01 16:22

Hej, nogen her i NG'en, der har kendskab/erfaringer til/med subjekt? Jeg
tænker her specielt på 3D Prophet II MX Dual-Display Video versionen, med 32
MB RAM...

Fra : Wee-Hung Martin Tong

Dato : 02-05-01 21:59

Hejsa

Jeg har lige præcis den du omtaler. Noget du kunne tænke dig at vide?

Kører perfekt i Win2000/Win98SE.

Den er clocket højere i forhold til andre Geforce 2 MX kort.

Mvh. Martin T.

Fra : Lars

Dato : 02-05-01 22:21

Tjoe, hvor godt står billedet i TV-out (skarpt, er der "sørgerand")?
Hvad med TwinView funktionen - virker den efter hensigten (her tænker jeg på
den måde, den er beskrevet på Hercules hjemmeside
http://europe.hercules.com/products/3dp2_mxddv/features_3dp2_mxddv.php ), er
det muligt at se film, samtidig med man bruger computeren til andet?
Og mht. TwinView - er det muligt selv at sætte frekvensen på monitoren (så
man undgår at skulle køre i 50 Hz :)?
& hvor "gode" var driverne, der fulgte med kortet?

På forhånd tak,
Lars
(var det spørgsmål nok? ;)