Jeg er en af dem, der har haft død telefon i snart 2 uger nu.
Overflytningen (porteringen) til TDC sker via papirblanketter som hver
husstand (5500 i alt) skal underskrive, så jeg frygter at der kommer til at
gå adskillige dage endnu før vi benytte vores telefoner. Gad vidst om vi får
en kæmpe kompensation for at have været uden telefon i ugevis.
Efter sigende får vi med TDC de samme priser som før "INDTIL VIDERE"... Men
TDC sætter sikkert snart priserne op. Sådan fungererer TDC. Æv.
"Niels Dybdahl" <ndy@fjern.detteesko-graphics.com> skrev i en meddelelse
news:40b6e33f$0$180$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > Jeg vil høre om der er adnre som stadig har problemer med Kabelnettet? -
> min
> > telefon er stadig stendød. Og nu har de sendt en regning fra
> Kabelnettet.dk
> > aps - men dem jeg blev oprettet på, og betalt en dyr gateway hos, er
> > kabelnettet.dk v. conie nielsen......
>
> Jeg kender en hvis telefon var død i går. Kabelnettet er ved at flytte
alle
> telefonikunder fra Tele2 til TDC.
>
> Niels Dybdahl
>
>
---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (
http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.677 / Virus Database: 439 - Release Date: 04-05-2004